Hotel Villa Cefalà

HotelWeer vandaag28°24°
Hotel Villa Cefalà

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Cefalà voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Villa Cefalà in het Nederlands

Posto meraviglioso

Sara
19-9-2011

Rilassante,accogliente, ideale per visitare Palermo perche' facilmente raggiungibile con il treno.Abbondante la colazione (ottimi i biscotti e i dolci fatti in casa) ma sicuramente il ristorante merita una nota di lode per i piatti dello chef Fabio

Da consigliare

prima uitvalsbasis voor bezoek Palermo

Teus van Veen
13-5-2010

leuke locatie tussen de citrusvruchten.

Mooi zwembad en op loopafstand restaurants

Ontbijt op de binnenplaats.

Kortom zeer goed locatie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Cefalà in Santa Flavia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Cefalà zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Cefalà scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.