Hotel Athena Resort

20 reviews over Hotel Athena Resort in het Nederlands

Prima

M.H. v.Wijngaarden,
28-9-2018

Mooi ie wat afgelegen Resort. Kamers netjes, badkamer gedateerd, maar netjes.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer

Helen,
16-9-2018

Absoluut niet goed is de enorme eetzaal. Jammer ook dat Italianen hun borden ergvol scheppen, het nauwelijks opeten en het hotel dit toestaat. En de massaliteit daarbij. Eten matig, vaak lauw en te Europees. Het heeft niets met Italië te maken. Het a la carte visrestaurant zou open zijn tot en met 8 september en was op 31 augustus al dicht. In het pizza restaurant sta je in de rij.... Heel goed het vriendelijke personeel, zij doen erg hun best. Jammer dat de animatie vooral gericht was op de Italianen. Het resort ligt te ver van de bewoonde wereld, zonder auto kun je niet veel. De kamers zijn erg gedateerd, niet meer van deze tijd en erg gehorig. Een vernieuwing is hard nodig. De omgeving heeft veel zwerfvuil.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Eerste familie vakantie in Sicilë

M. Kossen,
30-8-2018

Het resort is goed opgebouwd en alles ziet er verzorgd en onderhouden uit (zowel binnen als buiten). De verschillende zwembaden en andere faciliteiten (kidsclub, winkeltjes, pizzeria) zijn naar ons idee bewust niet op dezelfde (centrale) plek, maar verspreid over het resort. Dit om te voorkomen dat iedereen naar dezelfde plek gaat en het te druk is. Iets om rekening mee te houden. Over het eten niets dan lof, respect voor het personeel die allemaal hard hun best doen om iedereen van lekker eten en een gedekte tafel te voorzien. Het eten is gevarieerd, er zijn dagelijks een aantal dingen hetzelfde (rauwkost en fruit), iedere dag (van de week) is er een andere live cooking, een mijnheer schept een heerlijk bord verse pasta op je bord (op het kaartje staat wat het is) en wordt er iets lekkers op de grill klaargemaakt. Het animatieteam van de kidsclub willen we ook nog bedanken (vooral Amand, Lucy en Agniezchka). De kids vonden het te gek

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

D-reizen

Veel te kort en voor herhaling vatbaar.

J. S,
19-7-2018

Een groot terrein met veel mogelijkheden en faciliteiten. Gebruik van het treintje is makkelijk om op het terrein ergens te komen en ook leuk om het hele terrein te bezichtigen. Bij het Olympisch zwembad houden ze van luide muziek bij aqua gym, maar daarna ook... Mooi strand met waterfietsen en kano's. Alleen te gebruiken bij vlakke zee, wat jammer genoeg niet zo vaak is. Appartement was wat gedateerd, maar dagelijks schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Eigen vervoer is wel een must, maar denk wel aan de rijstijl van de Sicilianen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar kan soms niet opwerken tegen de hordes toeristen aan het buffet. Kwaliteit buffet (bij all-inclusive) is redelijk tot goed. Sommige gerechten komen vaak terug. We vonden zelf het dringen en graaien bij de maaltijdbuffetten wat minder, maar dat ligt aan de gebruikers. Tijdens snacktijden of bij diner is er gratis schepijs. Daarbuiten verpakt ijs te koop aan de bar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een grote teleurstelling

Familie van der Zwet,
18-7-2018

Wij raden dit resort af voor families met een baby. Jammer genoeg is deze vakantie heel erg tegen gevallen. We moesten als we het babyflesje wilden opwarmen elke keer naar de receptie, dit is 10-15 minuten lopen. Onze kleine kreeg ook snachts voeding dus dit betekende dat we snachts ook naar de receptie moesten lopen. We zaten met 4 personen in een 1 kamerapp en op de 1e etage. We hebben dit aangegeven aan onze touroperator, hij heeft nog gevraagd om een andere kamer maar dit was niet mogelijk. Het babybed vragen ze 50 euro voor. Als je van de luchtglijbaan af wilt vragen ze 3 euro per keer voor. Voor het ijs moet ook gewoon betaald worden. Het personeel spreekt gebrekkig engels en ze zijn heel stug. Wilde niet helpen. Het viel voor ons zo erg tegen dat we eerder tickets naar huis hebben gekocht. In de omgeving is niet veel te doen, wij raden een huurauto aan wil je iets zien. Jammer genoeg voor ons een teleurstelling.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super toffe vakantie!

veronique,
10-7-2018

Heel tof resort, gericht op franstalige en italiaans publiek. Wij waren met onze jongste zoon van 20 en hebben genoten van dit hotel.Ideale uitvalsbasis voor uitstapjes in de buurt . Huurwagen wel vereist. Het strand ligt op iets meer dan 2 km, maar er is een pendelbusje , heel gemakkelijk. Mensen zijn heel vriendelijk en het is heel netjes. Minpuntje voor ons was dat er geen aparte slaapkamer was voor ons.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tof hotel

Fiorella M.,
6-7-2018

Tof hotel met veel faciliteiten waardoor het echt een familiehotel is. Ook het animatieteam zorgt voor sfeer zowel doorheen de dag als 's avonds. Groot verzorgd domein, ligt een beetje afgelegen maar wordt goed gemaakt door de shuttleservice in het hotel. Om naar het strand te gaan dien je ook gebruik te maken van de shuttleservice maar eenmaal daar aangekomen kan je genieten van het meterslange strand. Zeer vriendelijke service in het hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Familiehotel met veel beleving

Phyline,
30-6-2018

Het animatieteam zorgt voor sfeer, zowel overdag als s'avonds. Gezinnen met kinderen beleven een leuke vakantie op het domein waar veel te beleven valt. Verzorgde kamers en buffet met overdekt terras. Mooie aangelegde tuin rondom de huisjes/kamers en mooi zwembad. Het hotel ligt in een rustige omgeving, ietsje verder van het strand maar er is dagelijks een shuttleservice, de ganse dag door. Op het strand is het zalig vertoeven met een leuke beachbar/restaurant.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Geweldig!

Lydia Kroeze,
23-6-2018

Geweldige vakantie gehad die zeker voor herhaling vatbaar is! Fantastisch eten, vriendelijke mensen, schoon hotel.

Gereisd met partner in juni 2018

Genoten van een all-in vakantie!

Sofie,
13-2-2018

Met een slecht voorgevoel vertrokken naar dit hotel door de slechte reviews, maar was nergens voor nodig! De kids hadden de tijd van hun leven dankzij de miniclub, petanque en zelfs paardrijden. Treintje in het hotel vonden ze fantastisch. Hotel had een groot buitenterras, dus heerlijk kunnen buiten eten! Eten was ook heel lekker. Genoten van een heerlijke pizza in a la carte restaurant, in een historisch gebouw. Kamer inderdaad een beetje verouderd, maar heel proper, en dat is toch het belangrijkste!

Hotel ligt ietwat afgelegen, maar hebben enkele dagen huurwagen genomen. Een aanrader, want het eiland is meer dan een bezoek waard!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Athena Resort in Santa Croce Camerina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Athena Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.