San Michele di Ganzaria

We hebben een aantal aanbieders voor San Michele di Ganzaria voor je op een rij gezet:

vakantie San Michele di Ganzaria

Reviews over San Michele di Ganzaria

Geweldig hotel

R.A. Hagens,
    29-5-2012

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, heel mooie kamers met een prachtig uitzicht.

Heerlijk rustig gelegen. Restaurant is een topper, ook hier weer zeer vriendelijk, attent en behulpzaam personeel. Topkwaliteit eten tegen een zeer schappelijke prijs (50 euro voor drie personen incl drank)

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Leuk hotel

vitasnoep,
    18-8-2011

Hotel ligt op een stuk rijden van Caltagirone, zonder auto lijkt het mij te ver weg. Lange slingerweg voordat je weer in Caltagirone bent.

Mooie locatie, steile weg heen. Eerste kamer die wij kregen keek op wat bomen, zonder balkon. Airco kapot, dus kregen we een andere kamer. Ze deden niet moeilijk! Betere kamer gelijk met balkon aan de voorzijde van het hotel.

Zwembad op een mooie locatie.

Diner in restaurant heerlijk. Erg leuk ook, je zit zoals de reisgids zegt: tussen de sicilianen. Het eten wordt afgebakken in een oven waar je zo op kan kijken. Erg leuk dus. Ontbijt goed, genoeg keuze.

Personeel vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2011

Niet echt top

Joosen,
    1-8-2011

Het enige hotel in de verre omtrek. Mooie ligging. Vriendelijke ontvangst. Uitstekend ontbijt. Prachtig zwembad, maar was nog niet schoon gemaakt.De kamer laat te wensen over. Kapotte lamp en laden. Meest storend is echter de slechte geluidsisolatie. Om 7 uur hoor je iedereen lopen.

Gereisd met partner in april 2011

geweldige italiaanse keuken

karin,
    23-8-2010

leuk terras over de bergen, lekker zwembad, vriendelijk personeel,

4 gangenmenu incl. water voor 20,00 euro, aar dan krijg je ook echt

geweldig eten op een gezellig terras, op 10 minuten rijden van piazza armerina

Gereisd met partner in augustus 2010

heel degelijk

els voet,
    30-5-2009

centraal (maar wel langs een smalle en bochtige baan)gelegen hotel om verschillende delen van siclië te bezoeken.personeel is erg vriendelijk en men spreekt er engels en duits .

het zwembad is prachtig aangelegd.

de kamers zijn ruim en verzorgd en de airco werkt goed.

Gereisd met partner in mei 2009