Hotel Costazzurra

ItaliëSiciliëSan Leone

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Costazzurra voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 7 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 7 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Costazzurra

• 10Fabrizio 11-05-2014

Pasqua ad Agrigento

Personale gentilissimo, sempre disponibile, ottima cucina e camere luminose, torneremo

• 10Rosaria04-05-2014

Un bel week-end al Costazzurra

Per il primo maggio abbiamo deciso di scegliere Agrigento per rivedere i templi e trascorrere un po' di tempo con i bambini sulla spiaggia di San Leone, l'hotel ci ha offerto una camera quadrupla nuovissima con verandina ed un bel bagno. I giovani che gestiscono la struttura ci hanno subito offerto un cocktail di benvenuto, ci siamo anche fermati a cena che oltre ad un buon menù era allietata da una graziosa esibizione di musica dal vivo ed a seguire il bus del hotel ci ha anche portato a vedere i templi illuminati, non potavamo chiedere di più

• 4Jeannet16-09-2011

Meest slechte hotel in 16 dagen Sicilië

Hotel Costazzura in San Leone wil ik echt niemand aan raden. Het uitzicht is een stopgezet bouwproject waar tussen door je de zee kunt zien. San Leone stelt niet veel voor en het strand is best nog ver lopen. De tempels daarentegen liggen hier niet ver vandaan. De eetzaal is ontzettend ongezellig. Het leek op een verbouwde garage en het eten en de bediening waren ver onder de maat. We kregen een gratis tour aangeboden naar de tempels by night als we zouden blijven eten. De tour stelt echt niets voor en de autorit was levensgevaarlijk. De chauffeur reed veel te hard en begon in het italiaans te vertellen. Dit hotel zal ik echt niemand willen aanraden.

• 7Jimmy the Saint11-08-2010

Goede uitvalbasis voor valle dei Templi Agrigento

Typisch Italiaans familie hotel erg sfeervol. Ontbijt prima kamers groot en schoon. San Leone zelf is verschrikkelijk!

• 8meijer11-11-2008

goed hotel

vader moest er niet zijn zoons erg klantvriendelijk en daar kan vader wat van leren.

• 5Petra26-04-2007

Vreselijke hoteleigenaar. Hele norse, onvriendelijke man waar je bijna bang voor zou worden. Liep er rond alsof hij een gevangenis aan het bewaken was. Hotel op zich is oké. Ligt niet echt in het centrum van San Leone (badplaats van Agrigento) maar is gemakkelijk te doen. Voor ons was de ligging van het hotel perfect in verband met de uitstappen die we gemaakt hebben. Wij zij er drie nachten geweest en zijn de laatste ochtend zelfs zonder ontbijt vertrokken, blij van die man af te zijn. De overige hotels waar we gedurende onze rondreis door Sicilië geweest zijn waren overigens geweldig.

• 6Ron13-06-2006

Weinig service gerichte hoteleigenaar; probeert jou zijn visie en wil op te dringen. Hotel en kamers zien er redelijk uit, maar directe omgeving is maar matig. Eten is redelijk maar de eetomgeving is ongezellig en kaal. Eigen afgesloten parkeerplaats. Het hotel ligt in San Leone de badplaats van Agrigento. Het is echter geen hotel voor strandgenoegens daarvoor ligt het op loopafstand te ver van het strand. Als uitganspunt voor een bezoek aan Agrigento met de Valle dei Templi prima.

• 6rita06-11-2005

de hotel baas was een zeer onbeleeft mens de omgeving rond het hotel is heel vuil zeker geen aarader

Hotel Costazzurra info

• Room serviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij