Hotel Galea Farm House

ItaliëSiciliëRiposto

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Galea Farm House voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 6 reviews

8.8FantastischScore uit 6 reviews

0Tonen op kaart

6 Reviews over Galea Farm House

• 10F I PESCADOR POSADA06-06-2019

Superrelax en goed geslapen

Een mooie locatie en boerderij, schoon, aardige mensen, eten heerlijk, super, omgeving mooie, super daar gehad

• 8Marion26-06-2018

Prima verblijf.

Prima kamers. Eten was erg goed. Zelfs bij aankomst 's avonds laat, kregen wij nog een hapje eten. En ook de wijn smaakte lekker. Alleen de bewegwijzering naar deze farm house mag echt wel beter. In het donker is het bijna niet te vinden.

• 8Angelique25-06-2015

Rust en relax

Om de locatie te vinden is navigatie een must. Tip: neem de tolweg. De plaats waar de farm house ligt is om heel eerlijk te zijn armoedig. Echter wanneer je de toegangspoort van de farmhouse binnen rijdt is het een verademing. Onderhoud is perfect en alles keurig verzorgd. Het personeel is vriendelijk en ontbijtservice is goed. Het zwembad is heerlijk en wij waren erg blij met onze superior kamer bij het hoofdgebouw met alle voorzieningen. De kamers worden elke dag schoon gemaakt. De bedden zijn prima en het is altijd heerlijk donker in de kamer door de luiken voor de ramen. In de omgeving (niet op loopafstand)zijn voldoende restaurants (niet duur en je krijgt flinke porties)Parkeren is niet altijd even makkelijk in de dorpjes ivm de drukte en vaak niet duidelijk is aangegeven waar je wel/niet mag staan of wel/niet moet betalen. Wij hebben het verblijf bij Farmhouse Galea als prettig ervaren. Laatste tip neem anti mug spray mee, want er zijn veel muggen.

• 10gert kuijf08-10-2014

super

geweldige gastvrijheid, De ontbijtserveerster,cq welkomstdame cq schoonmaakster cq super reclame van het bedrijf is echt super. Dit geld ook voor overig personeel en eigenaresse.

• 9Karianne27-09-2011

Geweldige accommodatie

Agriturismo Galea is verdeeld over twee locaties met een eigen restaurant. Het zwembad ligt prachtig tussen de citroenboomgaard. Al het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het eten was fantastisch! De standaard kamers lagen vrij dicht langs een weg, die niet erg druk was maar waar wel hard werd gereden. De superior kamers lagen verder van de weg en leken mij rustiger. Maar de kamers en badkamer waren groot en schoon, en de bedden waren heerlijk.

• 8maurice17-09-2011

Super mooie plek

Galea farm house is echt een prachtige plek in een minder mooie omgeving. Heerlijke rustig en een mooi zwembad. Echt een plek om lekker uit te rusten.

Hotel Galea Farm House info

Veilig betalen met