Hotel Capo Rossello

ItaliëSiciliëRealmonte

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Capo Rossello voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Capo Rossello

• 4Ulrich08-10-2007

einziges Hotel in einer reichlich heruntergekommenen Ferienhaussiedlung ohne Einkaufs- u. Einkehrmöglichkeit (Ausnahme: 1 Pizzeria), ca. 3 km vom Ort Realmonte (absolut nicht sehenswert) u. 2 km von einer Alkali-Mine entfernt. Das Umfeld des Hotels ist ungepflegt und schmutzig, ebenso der Strand. Die Zimmer mit Balkon im Hotel sind annehmbar, Zimmer zum lichtarmen Innenhof erinnern an ein Gefängnis. Essen monoton u. nicht sehr schmackhaft. Der Service ist mäßig, im Hotel sonst kaum Abwechslung (Bars nicht besetzt, Liegen am Pool ohne Auflagen). Keinesfalls 4 Sterne wert, höchstens 2 Sterne. Ohne Leihwagen ist man hier völlig aufgeschmissen. Nur wer die Abgeschiedenheit sucht, wenig anspruchsvoll ist und großzügig über Dreck und Müll auf der Straße und am Strand hinwegsehen kann, wird hier zufrieden sein.

• 5jeannette van maris17-10-2006

erg afgelegen hotel, vies strand, lijkt wel een vuilnisbelt, vies zwembad, lelijke hotelkamer zonder direct daglicht, rook erg muffig. wij hebben een rondreis gemaakt op sicilie en dit was echt het slechtste hotel wat erbij zat. kwaliteit eten was ook bedroefend. volgens mijn info zijn ze ook geen lid meer van de charme hotels op sicilie. kortom geen aanrader zeker niet voor een langer verblijf want je zit erg afgelegen.

• 8mieke reyniers17-10-2005

het hotel is netjes en proper ! erg lekkere italiaanse keuken !! vriendelijk personeel !! maar het is een muizenval ! een taxi komt niet vanuit agrigento, het is te ver een bushalte voor het openbaar vervoer ? eerst enkele km de berg op en dan maar hopen dat de bus komt je moet wel ter plaatse in het hotel een all inn boeken als je maar half pension hebt want in de maand mei was er niets niets te zien geen winkeltje, geen stuk brood geen stuk kaas of worst te koop de all in is zeer summier wat lunch betreft maar de hapjes bij het zwembad overheerlijk ! voor ons is dit een luie vakantie geworden voor het eerst in ons leven zelfs na wandeling van 2 1/2 uur naar het volgende vissersdorpje stonden we voor een gesloten deur in het voorjaar en het najaar lijkt men daar nog niet te beseffen dat er ook toeristen rondlopen !!

• 8chris bellens31-05-2005

hotel nauw verbonden met de belgische groep intercomfort. vriendelijke personeel, ruime propere kamers, lekkere plaatselijke keuken, meestal in buffetvorm.GROOT MINPUNT: er is niets in de buurt, geen winkel, geen boulevard, 1 bar op het (niet schoongemaakte) strand. Mits het huren van een auto is het wel een leuk hotel om de zuidkust te ontdekken

Hotel Capo Rossello info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij