Hotel Ai Tre Parchi Bed & Bike

HotelWeer vandaag26°18°
Hotel Ai Tre Parchi Bed & Bike
4,4

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ai Tre Parchi Bed & Bike voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ai Tre Parchi Bed & Bike in het Nederlands

Veel te stoffig

JB
15-12-2015

Bed and Breakfast Ai Tre Parchi Bed And Bike ligt aan de rand van het centrum van Randazzo. De ontvangst is vriendelijk en de eigenaresse is behulpzaam. Vanuit de kamer is er schitterend uitzicht op de Etna. Groot minpunt is dat de eigenaresse geen woord engels spreekt. De kamers en sanitair zijn sterk verouderd en aan vernieuwing toe. Maar wat vooral het grootste bezwaar tegen deze B&B is, is dat de kamers zo ontzettend stoffig waren dat je erg benauwd werd van al het stof. De enige optie om wat te kunnen slapen was om de balkondeur wijd open te zetten om frisse lucht binnen te krijgen. Door het stof en de verouderde kamers was het verblijf hier een volledige afknapper en is een verblijf in deze accommodatie beslist niet aan te raden!

Gästvänligt, trivsamt och familjärt

Emma Lindberg
29-4-2012

Ai Tre Parchi i Randazzo är ett mycket trevligt och familjärt ställe som med fördel kan användas som utgångspunkt för utflykter i Etnaomrädet. Det finns möjlighet att hyra cyklar och ägaren ger bra tips och råd runt utflykter och sevärdheter. Lugnt och skönt hotel. Läget var nära centrum men ändå på en lugn gata. Utsikt över Etna! Restaurang saknas, men ägaren gav bra tips. Städningen helt ok.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ai Tre Parchi Bed & Bike in Randazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ai Tre Parchi Bed & Bike zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ai Tre Parchi Bed & Bike scoort een 4.4 uit 10 op basis van 2 reviews.