Hotel Club Med Kamarina

Hotel Club Med Kamarina

4 tips over Hotel Club Med Kamarina

sophieb, 26-6-2014
Huur een auto zodat je af en toe een leuk dorpje kan bezoeken (Ragusa, Modica etc.). Het resort ligt afgelegen en dus is een huurauto wel prettig.
tristan, 24-11-2012

Toen we dan zelf een auto wilden huren (er zit een vestiging van Hertz op het resort) bleek de prijs voor de kleinste fiat denkbaar, voor twee weken huur 750 Euro te bedragen. Uiteindelijk exact dezelfde auto in Ragusa bij Hertz gehuurd (dat was voor dezelfde tijd slechts 225 Euro).

Emma van der Avoird, 22-10-2012

Je kunt inderdaad wel zien dat het dorp oud is maar alle sporten die je kunt doen (wij hebben de vliegende trapeze gedaan!), het heerlijke eten, onbeperkt cocktails en prosecco onder een lekker zonnetje, goede bedden, de aardige medewerkers en mooie omgeving maken het tot een ideale vakantie!

De keien in het Villagio maken het lopen op hakken niet echt makkelijk maar een week op slippers is ook weleens lekker, dus neem niet te veel schoenen mee!

Minke, 4-6-2012
Als je hotel boekt, dan derde etage, kamer 336 of 338, zorg dat je niet in de buurt van de lift zit...