Hotel Club Med Kamarina

Hotel Club Med Kamarina

31 reviews over Hotel Club Med Kamarina in het Nederlands

Ontzettend mooi

Florian, 8-5-2017

Leuke 2 weken gehad, goed eten en prima kamers, het weer is super. Alleen jammer dat sicillie zelf vreselijk is.

Ideaal voor ouders en kinderen

Adriaan Douwes, 28-10-2015

Prima voor (groot-)ouders met jonge kinderen. De faciliteiten voor kinderen zijn onbeperkt. De omgeving is veilig. Voor ouderen minder geschikt vanwege de vele juichende kids en de muzak. Maaltijden en bediening uitstekend en vriendelijk. Kamers verdienen een opknapbeurt (tegelwerk).

Fijne plek om te relaxen met veel faciliteiten!

sophieb, 26-6-2014

Club Med Kamarina is een mooi resort met veel faciliteiten (zwembaden, strand, spa, tennisbanen etc.). Het grote zwembad is heerlijk en hier heb je een goede wifi verbinding vanaf je strandbed. Het kleine zwembad bij het hotel is rustig en slechts een paar stappen verwijderd van zee. Ook het strand is goed onderhouden en niet druk/vol. Het eten (buffet) is lekker en divers, ook voor kleine kindjes is er genoeg keuze. Sowieso is Club Med prettig voor kleine kindjes: aanwezigheid van kinderstoel, campingbedje, badje etc.. De kamers in het dorpje zijn basic maar in orde. Wij hebben niet veel tijd op de kamer doorgebracht want je leeft de hele dag buiten waar genoeg te doen is.

Top vakantie gehad

De Jong, 16-6-2014

Wij zijn in mei met het gezin naar kamarina geweest en we hebben een top vakantie gehad! Goed eten, heerlijk zandstrand,groot zwembad en mijn dochter was niet weg te slaan bij de trapeze. Blij met het goede advies van de verkoopster daarom hadden wij geen hoge verwachting van de kamer, deze mogen echt opgeknapt worden maar prima om in te slapen hoor. De sfeer was super in het dorp. Medewerkers veel Italianen en waren erg vriendelijk en enthousiast. We hebben een auto gehuurd om dit schitterende eiland te bewonderen, naar de markt van Regusa geweest en naar Syracusa.

alleen aan te raden als je Sicilie niet wilt zien

tristan, 24-11-2012

In oktober zijn wij twee weken in Club Med Kamarina geweest. Helaas is het niet zo goed bevallen: Bij ontvangst bleek de informatie erg sumier (polsbandjes kregen we pas een dag later). Barkeepers waren na een lang seizoen niet meer in staat om vriendelijk te doen. Internetverbindingen en telefoon werkte niet vanuit de kamers: hiervoor moest je op het dorpspleintje bij de bar zitten (en zelfs dan was de verbinding slecht. Dit is echt niet meer van deze tijd!)

Excursies naar bezienswaardigheden bleken niet door te gaan vanwege te weinig deelname. De kamers hadden hun beste tijd gehad maar de grootste misser: tussen de maaltijden door en 's avonds waren er wel drankjes, maar geen hapjes verkrijgbaar; en tot onze verbazing, ook geen ijsjes! Dit is in een land als Italie, en met een temperatuur van 28 graden, toch wel vreemd...

Het resort was verder wel erg mooi, maar al met al is dit resort niet echt een aanrader....

Top vakantie!

Emma van der Avoird, 22-10-2012

Truien en lange broeken mee, bleek het prachtig weer. Zelfs iedere dag op het strand gelegen. We sliepen in een bungalow omdat het hotel dicht was. Kamer was echt prima met een heerlijk bed (boxspring), iedere dag schone handdoeken en een prima douche. Door de lage bezetting was er maar een restaurant open. 's Ochtends heerlijke pannenkoeken, croissantjes, chocoladebroodjes, fruit, veel soorten cornflakes, eieren, brood etc. Tussen de middag gerechten uit verschillende landen. De ene dag Mexicaans en dan weer vis. s' Avonds was het altijd Italiaans maar steeds uit een andere streek, Sicilie, Napels etc. Italiaanse gerechten die we nog nooit hadden geproefd maar die erg lekker waren en natuurlijk pizza en pasta.

De eerste dagen dachten we dat er geen kinderen waren totdat we de miniclub tegenkwamen met een hele lading kinderen, die werden dus goed bezig gehouden.

Geweldige week in Kamarina

Annet, 16-7-2012

Wij zijn net terug van een week Club Med Kamarina en hebben een geweldige week vakantie gehad. Wij vertrokken richting Sicilië met een onbestemd gevoel door het lezen van de eerdere recensies en hadden nog de hoop dat het allemaal mee zou vallen en gelukkig was dat ook het geval!

Het was fantastisch. Niet alleen het weer, maar ook de accommodatie, de sfeer, het eten, de service, het personeel (G.O 's) waren erg vriendelijk.

Ok, het dorp is wat gedateerd, maar de kamers zijn schoon en ruim (wij hadden een familiekamer in de villagio) en ook de overige openbare ruimtes zijn schoon. Het eten was goed. De streekgerechten waren heerlijk en andere gerechten vielen qua smaak soms tegen. Maar al met al, niets te klagen. Zwembad en strand is super en ook de afstand naar het strand viel reuze mee. Wij hebben in ieder geval genoten en mooie herinneringen.

Vergane glorie club med

Minke, 4-6-2012

Wij zijn net terug van weekje kamarina. Wij hadden de suite in het hotel, die veel kleiner is dan de plattegrond die op de site staat. Maar oké, kamer verder netjes. Er zijn echter maar 5 suites in het hotel, de rest zijn kale kamers met witte plavuizen en een bedden erin. Het eten was echt niet lekker, zat geen smaak aan. Hebben veel geld betaald voor een week en hebben eigenlijk hele week frites met diepvries hamburgers gegeten. Weer was prachtig gelukkig. Kortom voor zoveel geld is echt wel veel beter te krijgen dan deze club med. Voor ons de laatste keer club med, club med is niet meer wat het ooit was, vergane glorie.....

Red mijn vakantieplek! Super slecht!

Marie, 24-10-2011

De kamer was heel vies. muf en met schimel. Het eten is afschuelijk: baby voeden is gewaarlijk. Mijn zoontje van 2 jaar oud was heel ziek van buikpijn. De Chef Regis is gewoom slecht. Geen Hygiene : eten niet goed afgedekt en vervolgens bedekt is met vliegen, niet warm genoeg.

Overigens is het hotel slecht onderhouden. Personeel is niet behulpzaam.

Heerlijk relaxen in Clubmed

Theo, 24-5-2010

Kamarina is een van de oudste tevens grootste ClumMeds vestigingen in Europa. Vanaf Vliegveld Cartagena is het nog minstens 1,5 uur met de auto naar het complex (dat overigens goed verstopt ligt. Zelfs TomTom kon de locatie niet vinden).

Mooi groot zwembad, directe ligging aan zee en voldoende activiteiten voor de kids. Het personeel spreekt voornamelijk Italiaans en weinig Engels. Dat kan voor Nederlandse kinderen soms moeilijk communiceren zijn.

Tenzij je niet van het complex afkomt heb je beslist een auto nodig.

Tip: Indien je in de grensstreek woont is het beslist de moeite waarde om de reizen te vergelijke met Duitse en/of Belgische reisbureaus. Het scheelde ons de helft! Of boek direct bij Clubmed Kamarina en zorg zelf voor de vliegtickets.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Med Kamarina in Ragusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Med Kamarina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Med Kamarina scoort een 7.04 uit 10 op basis van 46 reviews.