Bed and Breakfast Casina Grotta di ferro

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag23°18°
Bed and Breakfast Casina Grotta di ferro

We hebben een aantal aanbieders voor Casina Grotta di ferro voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Casina Grotta di ferro in het Nederlands

Met vrienden

fantastische locatie met zeer fraai uitzicht

Teus van Veen
13-5-2010

Midden op het platteland een geweldige locatie. Hartelijke ontvangst.Groots ontbijt met veel zelfgemaakte lekkernijen.

Goed advies over de dinermogelijkheden in de buurt w.o. op een buffaloboerderij. Prachtig zwembad; kortom een geweldige ervaring

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casina Grotta di ferro in Ragusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casina Grotta di ferro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.