Bed and Breakfast Tra I Frutti

2 reviews over Bed and Breakfast Tra I Frutti in het Nederlands

Zeer goed

Susan,
29-10-2017

Fantastische b&b. Waanzinnig lekker ontbijt en goed gastheerschap.

2007

Prachtig gelegen op 15 autominuten van Agrigento en de tempelvallei. Zeer vriendelijk jong echtpaar, spreken prima Engels en kunnen waardevolle tips geven over restaurantjes ed. Ontbijt elke ochtend andere verse spullen (uit eigen tuin).Ruime kamers, TV , airco. Zwembadje erbij. En dat voor euro 70 per kamer incl. ontbijt, aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Tra I Frutti in Racalmuto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Tra I Frutti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.