Hotel Dei Pini

6 reviews over Hotel Dei Pini in het Nederlands

Redelijk goed

Samantha,
21-9-2017

Hier overnacht tijdens rondreis. Ligging is erg jammer, omdat het achter een benzine station is en langs een drukke weg. Zowel het diner als ontbijt is met zorg bereid! Het zwembad was groot en fijn om aan te liggen. De kamer was prima, alleen jammer van het uitzicht. Kamer was wel schoon! Jammer dat de airco zo'n herrie maakt. Ik had hier graag iets langer verbleven.

Vreselijk hotel

Ceqmeijer,
21-8-2017

slechte punten op een rij:

Heel gehorig

Muziek tot laat bij het zwembad vals en heel hard!

Parkeergelegenheid is er maar na eten in het dorpje is het vol en moet je zelf maar een parkeerplek te zien vinden (zeiden zei met een arrogante blik) in heel sicilie aardige mensen maar hier...

krakend bed

Ligging is wel goed voor een korte stop als je doorreist in sicilie maar zeker niet voor langere dan 2 dagen

Matig hotel op niet zo mooie plaats

WatHek
13-8-2016

Matig hotel. Op onze boekingsvouchers (en ook op hun eigen website http://www.hoteldeipini.eu) staat dat het een 4 sterren hotel is. Het was eerder 2 sterren.

Een oude niet zo frisse badkamer en een airco die een raar en hard geluid maakte.

De ligging vonden wij ook niet geweldig, aan een drukke weg en pal achter een benzinestation. Te ver om te lopen de stad in.

Het was het allemaal net niet.

We hebben een aantal aanbieders voor Dei Pini voor je op een rij gezet:

goed hotel met geweldig eten

c_branje
3-4-2011

Goede kamer, met balkon. Opvallend: geen bidet, terwijl dat verder in Italie toch vrij standaard is. Hotel heeft 2 vleugels met in elke vleugel 2 liften. Er is een vrij groot zwembad dat ook overal diep is dus het is zwemmen of eruit gaan want je kunt nergens staan.

Geweldig diner, veel zorg aan besteed. Heerlijk ontbijt met veel keus, zelfs cake en appeltaart. Bedienend personeel erg aardig.

2008

Goed hotel voor kort verblijf.

P. Bakker
30-9-2008

Mooi hotel in een onaantrekkelijke omgeving. Vlak bij een onbereikbaar strand; wel zwembad aanwezig. Zeer ruime kamers met goed werkende airco.

Eten redelijk, maar in haast opgediend en weer opgeruimd.

Prima Hotel.

Lavendel
22-9-2008

Mooi gerenoveerd hotel.

Prima ontbijtbuffet en diner.

Schone kamers.

Mooi groot zwembad

We hebben een aantal aanbieders voor Dei Pini voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dei Pini in Porto Empedocle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dei Pini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.