Reviews over Polizzi Generosa

Geweldige plek !! Met een hele goed restaurant 😋

J. Visser,
    20-3-2017

Dit hotel is in het achterland, prachtige opgepimpte herenboerderij.

Waar heel goed over de gastenverblijven is nagedacht.

Het restaurant is een hele mooie entourage, en wil je lekker lounge kan dat in een aparte bar gedeelte.

Of buiten met een soort uitkijktoren, waar ze ook serveren.

Dan hebben we het nog niet over het zwembad gehad, de stilte en rust. Bijzonder plek op deze aardbol.

prachtig eiland

A.M. Bremer,
    21-6-2008

prettige gastheer, accomodatie voldeed. Voor een verblijf van meer dan twee dagen ligt de accomodatie te ver van eventueel te bezoeken bezienswaardigheden. Voor een rondreis is deze accomodatie zeker aan te bevelen.

Een erg mooie en rustige omgeving, ligt tamelijk afgelegen

D. Metzelaar,
    15-6-2008

Een erg mooie en rustige omgeving, ligt tamelijk afgelegen van de "bewoonde" wereld. Polizzi Generosa ligt op 3km afstand.

Karin en Luigi (de eigenaren) doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te laten zijn, ze spreken beide vloeiend Engels en Duits (en Italiaans), wat communicatie gemakkelijk maakt.

Het eten is goed van kwaliteit en staat in goede verhouding tot de prijs (4 gangen +/- €22.-)

Wij zijn hier 14 dagen geweest en hebben een mooie vakantie gehad.