Pension Larosadelmare

2 reviews over Pension Larosadelmare in het Nederlands

Ubeskriveligt.

Bloss
2-7-2012

Alt var fantastisk. Fik en meget venlig velkomst af værten der hjalp med vores bagage. Fik valget mellem 2 store værelser. Køleskab på værelset og stort badeværelse. Rengøring og rene håndklæder hver dag. Gratis wi-fi. Morgenmaden blev serveret på terrasse med udsigt over havet. Fik serveret frisk brød, ost, pølse, juice, frugt og kunne vælge mellem cappucino og kaffe. Værten var meget hjælpsom med at anbefale gode udflugtssteder. Det skal også nævnes at han havde en dejlig humor :-) Der var grill til rådighed for gæsterne i haven.

På booking firmaernes hjemmesider står der, at der på Larosadelmare er gratis toiletartikler. Der var kun håndsæbe, men vi fik udleveret shampoo. Ligeledes står der at hvert værelse har balkon. Ingen af værelserne har balkon, men udgang til en fælles have med havemøbler.

Ongelooflijk prachtige ligging

Eddie
28-9-2011

Uitzonderlijke ligging met prachtig uitzicht,als het weer helder is tenminste.Vriendelijke eigenaar die praktische tips geeft voor eten en uitstappen.Grote,ruime kamers die ietwat vochtig aanvoelden toen wij er waren(regenachtig en mistig weer).Wel geen zwembad, maar wondermooi terras met uitzicht en alle slilte eromheen,hoog in de bergen.De weg er naartoe is spectaculair,voor ervaren rijders dus.Het antieke dorpje Piraino is zeker een bezoekje waard,vraag aan de eigenaar om de gids op te bellen voor rondleiding,heel gemoedelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Larosadelmare in Piraino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Larosadelmare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Larosadelmare scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.