Tijdelijk €25 aanbetaling

La Gardenia

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering
  • 8Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1 Reviews over La Gardenia

• 9ien26-07-2010

fantastisch

3de overnachtingsverblijf tijdens een rondreis door Sicilie. Hebben hier 2 nachten door gebracht. Geweldig ontvangst, bij de aankomst hing er een briefje voor ons dat we de sleutel uit het kastje mochten pakken en zelf een kamer uitzoeken. Waar maak je dat nog mee. De eigenaren kookten 's avonds voor ons, daarna konden we gezellig blijven naborrelen als we de consumpties maar even noteerde en de volgende ochtend afrekende. Mooi zwembad, lekker afkoelen en bijkomen na het (te voet!) beklimmen van de Etna.

• 7Edwin en Jeane20-09-2005

In augustus 2004 geweest. Mochten verblijven in het markante huis van de sympathieke gastvrije eigenaars. Schitterend uitzicht. Geen geschikte en/of interessante wandelomgeving.De omgeving wordt ontsierd door bouwvallige boerderijen. Wel een uiterst rustig vakantieverblijf. Het kleine dorpje Piedimonte heeft een goede betaalbare pizzeria, maar verder weinig te bieden.

• 9Tom en Nettie17-10-2004

We zijn hier in juli geweest in de Etna boerderij, prachtig uitzicht zeer vriendelijke eigenaars (echtpaar), zeer goed eten. 's avonds kookten ze zelf het eten. Al met al zeer goed een geweldige vakantie gehad. Een aanrader voor mensen die van een vakantie willen genieten in een rustige omgeving.

Appartement La Gardenia info

• Adresgegevens