Hotel Park Paradiso

9 reviews over Hotel Park Paradiso in het Nederlands

Vreselijk!

Samantha
21-9-2017

Ligging in de middle of nowhere.. vaag! Bij aankomst lijkt het n redelijk hotel op de vlaggenmast na. Echter als je verder kijkt vreselijk! Elektriciteitskabels zichtbaar aan het water, zwembad vol met vieze alg, losliggende tegels, kapotte zwembadrand, gehorig hotel met veel herrie van de bruiloft op dat moment en veel achterstallig onderhoud! Avond eten was oude koude lasagne, ontbijt was niet meer dan oude taart en droge cake vol met vliegen! Personeel was onvriendelijk en zag je liever gaan dan komen. Lampen op de gang die amper werkte in het donker. Alleen de lobby zag er goed uit!

Crematorium-voedsel en slechte service

Richard
21-9-2017

Het hotel heeft vier sterren aan de gevel hangen, waar deze vandaan komen is mij een raadsel..

Wij kwamen in dit hotel op onze rondreis in Sicilië en verbeleven (godzijdank) maar één nacht.

Als avondeten bestelde wij lasagne dat binnen 2 minuten koud op ons bord lag. Na aandringen werd het bij gods gratie verwarmd in de magnetron.

Als ontbijt kun je kiezen uit een stuk taart van een week oud wat zonder overdrijven onder de vliegen zit of een plak cake waar in een crematorium nog meer smaak aan verbonden zit.

Het zwembad hebben na even zoeken gevonden. Deze is echter groen aangelopen van de algen. Het zwembadrand is stuk en de elektriciteitbedrading steekt zonder afscherming uit de grond en dat vlak naast het water.

Wij hadden geluk op rondreis te zijn en gelukkig de volgende dag weer onderweg te mogen wezen naar ons volgend hotel.

Maar hier wil je niet overnachten. Zeker niet voor meerdere nachten. Dat dit hotel word opgenomen in een (dure) rondreis is niet te bevatten.

Oude reviews (archief)

wat een afgang!

V. Haagen
21-6-2015

Lijkt een mooi hotel, maar kijk je wat beter, dan zie je hoe slecht alles is onderhouden. Bed doorgezakt, eenpersoonsbed bodem helemaal gebroken. Baliemedewerker vriendelijk, maar ze liepen telkens achter de feiten aan. Bar medewerker wist van toeten noch blazen. Puinhoop, vuil op de bar. restaurant zeer slecht eten. Bij het ontbijt was nog niet eens brood te vinden. Toen we ernaar vroegen kregen we oud stokbrood.

Vergane glorie

Vakantiegangers
    10-6-2015

Grote kamer,maar erg oud.Bed slecht,service slecht, geen personeel te vinden,moest opgeroepen worden.Eten beneden de maat voor een vier sterren hotel. En nog duur ook voor wat je te eten krijgt. Een verse salade hoort niet uit een potje met zuur te komen.

Goed voor één overnachting.

Anton
    17-7-2013

Tijdens rondreis Sicilië met touroperator één nacht geslapen. Aardig hotel, maar geen 4 sterren waard. Redelijke kamer met slecht uitzicht, geen balkon (605). Kamernummering is beslist niet te begrijpen. Afstandbediening voor de tv moet de speciaal aanvragen/halen bij de receptie. Mooiste gedeelte van het hotel is de hal, groots. De rest van het hotel heeft wat achterstallig onderhoud.

Groot zwembad aanwezig.

Diner redelijk, evenals zwembad. In de omgeving werkelijk niets te beleven, zelfs niet aantrekkelijk voor een (korte) wandeling.

nooit meer

sandra en Duncan
    17-8-2010

Wij snappen niet dat dit hotel in de rondreis is opgenomen.

We hadden ook nog de pech dat we een bruiloft hadden, in de zaal onder ons. We hebben geen oog dicht gedaan.

Het ligt echt in de buitenwijk van Piazza Amerina. Het staat wel goed aangegegeven. De kamer is groot en schoon. de mini bar is leeg. Het personeel is niet aardiger dan ze moeten zijn.

Het zwembad hebben we niet kunnen vinden. Het welness gedeelte was verwaarloosd.

Het ontbijt was voldoende, niets bijzonders.

De ontvangsthal is mooi en groot.

Door de geluidsoverlast 's nachts (en waarbij de receptie onbereikbaar was) hebben we dit hotel als onvoeldoende ervaren.

Nooit meer

fam. Heemskerk
    25-7-2010

We komen net bij dit hotel vandaan na een rondreis. Dit was echt een vreselijk hotel. Gelukkig hoefde we maar 1 nacht hier te blijven. In de kamer was van alles stuk. Het hotel zat vol met russen, het eten was ronduit slecht. De lobby is prachtig maar daar is ook alles meegezegd. Bij het ontbijt moesten we vragen of de iemand de lichten aan kon doen er of er iemand van de bediening was. De bar bij het zwembad was dicht. Alles was op er was alleen nog water te krijgen of bier. Het bad was lek en kapot, de stopkontakten hingen los de airco met plakband aan elkaar. Ongelovelijk wat wij hier aantroffen. Voor ons nooit meer !! Om het zwembad was een touw gespannen daar mochten de andere gasten van een ander hotel niet voorbij ga zo maar door

aanrader

Helma
    16-5-2010

Prachtig hotel in een ontzettend leuk dorp in de bergen. Superservice; mooie, ruime kamer met heel groot balkon; heerlijk Italiaans ontbijt. Helaas hadden we geen tijd het zwembad (binnenbad), de sauna, de kapsalon en het massage-aanbod uit te proberen.

Conferentie hotel...

Martin
    2-7-2008

Niet echt een hotel om als vakantie ganger te zitten. De kamers waren mooi en schoon. Het hotel was te ver van het centrum om te lopen langs een gevaarlijke onverlichte weg. Het personeel sprak nauwelijks engels en deed daarom geen moeite om vragen te beantwoorden.

We hebben een aantal aanbieders voor Park Paradiso voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Paradiso in Piazza Armerina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Paradiso scoort een 3.62 uit 10 op basis van 9 reviews.