Hotel Agriturismo Sant'Agata

Huisdieren toegestaan
Restaurant
Peuterbad
Speeltuin

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Sant'Agata voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Agriturismo Sant'Agata in het Nederlands

Buitengewoon !!

Fam. Cox,
28-7-2017

Prachtig, landelijk gelegen hotel. Zeer mooi zwembad met voldoende ligzetels. Kamer is sober maar al wat je nodig hebt is aanwezig. Zeer proper.

Geen airco, maar is ook niet nodig.

Zéér vriendelijke en behulpzame eigenaars !! Ronduit fantastische keuken.

Een aanrader voor al wie het rustig wil aandoen en een hekel heeft aan de grote en toeristische hotels, en op zoek is naar authentieke Siciliaanse sfeer.

Wifi beschikbaar.

Naar Palermo rij je een uur. Verschillende leuke dorpjes in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

aangename locatie in Sicilie

Hans
25-6-2016

Mooie locatie met een fijn zwembad. De slaapkamers zijn eenvoudig maar schoon. Elke dag schone handdoeken. De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze spreken echter weinig Engels of een andere taal. Zorgt af en toe tot kleine spraakverwarring. Het eten is geweldig. Elke dag iets anders met verse ingredienten uit de omgeving. Absoluut een aanrader om half pension te boeken. Daar zul je geen spijt van krijgen. Ook vanwege het feit dat er in de nabije omgeving niet veel restaurants zijn.

Gereisd met partner in juni 2016

in 1 woord: geweldig!!!

lisanne
1-7-2015

Wat een verrassing als je aankomt. Je wordt heel hartelijk en persoonlijk ontvangen en de agriturismo oogt echt prachtig! Zelden zulke schone kamers meegemaakt, echt tot in de puntjes verzorgd. Heeeerlijk ontbeten gelunchd en gedineerd. Een verrassing wat je krijgt, maar het is vooral heel erg veel en heel erg lekker ;). Verder erg lieve eigenaren, mooi zwembad, ligbedden met parasol, ruim parkeren, gratis wifi..... ik raad het iedereen aan voor een paar dagen lekker relaxen! TOP!!

Gereisd met partner in juni 2015

rust,super diner,gastvrij

De Coninck Marc
24-10-2014

In een rustige omgeving,je hoort s'morgens en s'avonds de koeien en de schapen,overdag niets. De kamers zijn sober,maar proper en verzorgd(elke dag).Het eten:ontbijt word aan tafel bediend,verzorgd en voldoende,iets meer gevarieerd mag,vraag maar. Het diner is simpel siciliaans,maar zo lekker gevarieerd gebracht .Een auto is een must,alles licht minstens een uur rijden weg,maar je rijd door prachtige landschappen;

Gereisd met partner in september 2014

Fantastische locatie

Kees van Werkhooven
10-8-2014

Hotel Sant Agata ligt in een hele rustige landelijke omgeving. Het is hier 's-nachts nog donker. De kamer was ruim en ingericht in de stijl van het landelijk Italie. Ik was er in de zeer warme periode maar 's-nachts koelde het heerlijk af. (geen airco, is niet nodig) Het restaurant is elke avond weer een verrassing. Echte Italiaans keuken, door de eigenaren wordt iedere avond een viergangen diner neergezet dat er mag zijn. Zoeken naar een ander restaurant is niet nodig. Het was top.

Gereisd alleenreizend in juli 2014

Heerlijke oase van rust met verrukkelijk eten!

Elizabeth Lloyd
29-7-2014

In deze gerestaureerde herenhoeve in the middle of nowhere, word je door de vriendelijke gastheer en -vrouw hartelijk onthaald en echt in de watten gelegd, terwijl je toch ook voldoende met rust gelaten wordt.

De kamers hebben een eenvoudige, landelijke stijl, alle comfort is aanwezig. Alles is ook zeer netjes.

We hebben verrukkelijk ontbeten en gedineerd! Gastronomisch verwend worden is hier een echte aanrader, ook omdat het dichtstbijzijnde dorp wel een klein half uurtje rijden is.

Er worden hier alleen streekproducten van hoge kwaliteit aangeboden, hetgeen wij erg weten te appreciëren. De prijs daarentegen is niet overdreven.

De uitbaters staan altijd paraat om hun gasten bij te staan met woord en daad en ze verklappen je ook wat je zeker moet gezien hebben in de omgeving.

Het zwembad was erg mooi, maar het water is er iets kouder doordat deze plek wat hoger ligt.

Dit was een heerlijke start van onze vakantie en ik ben er zeker van dat we hier nog terug naartoe komen!

Gereisd met vrienden in juli 2014

we waren afgelopen week op deze lokatie en wat iel dat tegen. Vloer van onze kamer en badkamer was nog kletsnat van dweilen en rook naar chloor. Na 2 uur de gangdeur en kleine raam open te hebben gehad was het iets droger maar badkamer met zeer klein raam hebben we maar met badmat zelf gedroogd. Zwembad was in zeer desolate winterslaap....zou nu pas na 1 juni opengaan. Geen enkele stoel buiten om op te zitten.Nadat we personeel gezocht hadden werden er ergens 2 tieten stoelen vandaan gehaald. Aankleding ontbrak volledig. Bij zwembad stond het gras nog 50 cm hoog tussen de planken. Ook de boktor heeft onze goed wakker gehouden. De eigenaresse zou zelf eens op haar kamers moeten slapen want die beesten beginnen in de nacht met hun vreetwerk. We wisten niet dat ze zo veel lawaai konden maken. Ik kan niemand deze lokatie aanraden .....ook echt te ver weg van allerlei plaatsen in de omgeving.

Gereisd met partner in mei 2014

Onvergetelijke plek

Joke van Dorsten
1-4-2014

Agriturismo Sant'Agata biedt rust, natuur en een prachtig uitzicht in een landelijke omgeving. Als het donker is, zijn sterren en Melkweg zeer duidelijk zichtbaar. Een bijzondere ervaring voor ons Nederlanders, gewend als we zijn aan altijd aanwezige kunstverlichting. De bergen die bij Sant'Agata horen bieden de mogelijkheid tot leuke (niet al te inspannende) bergwandelingen. Op het terrein zijn Romeinse graven gevonden. Een deel van de opgegraven items is te bezichtigen in het museum van het nabijgelegen dorpje Marineo. Het personeel is zeer vriendelijk en er op gericht het verblijf van hun gasten zo positief mogelijk te laten verlopen.

Gereisd met partner in juli 2013

voor- en naseizoen niet boeken

ellen
20-10-2013

We hadden van 12 tot 20 oktober 2013 geboekt. De afstand van vliegveld Catania lijkt wel te doen, maar valt zwaar tegen ; slechte wegen en bewegwijzering.

Aangekomen overviel ons de desolate en geïsoleerde ligging, en tot overmaat van ramp bleek het zwembad ( al op 30-9) gesloten te zijn tot 1 mei. Internet werkte niet, bellen was zelfs moeilijk. 's Nachts werden we wakker van boktorretjes in de balken. De afstand naar Palermo zou 40 minuten zijn, maar kost je zeker 90 minuten, evenals Cefalu. Keuken prima, ontbijt alleen zoetigheid. Wij zijn uiteindelijk eerder vertrokken en via een aantal B&B's langs de zuidkust in een paar dagen terug gegaan naar Catania.

Gereisd met partner in oktober 2013

een heel mooie plek

wouters-wuyts
21-8-2011

17-08-2011

Het is een prachtige gerenoveerde hoeve. Het onthaal was heel gastvrij. Het eten was geweldig lekker. Het waren Siciliaanse specialiteiten.

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agriturismo Sant'Agata in Piana degli Albanesi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agriturismo Sant'Agata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.