Hotel Baglio Basile

Hotel Baglio Basile

5.5Voldoende

Italië, Sicilië, Petrosino

Op vakantie geweest naar Baglio Basile?

5.5Voldoende

• Animatie
  • Sauna

13 reviews over Hotel Baglio Basile

• 2018
    7Zeenat lakhai26-05-2018

Prima te doen

Prima te doen. We zaten hier twee dagen met een reisgroepje. Hebben het erg gezellig gehad en het personeel was vriendelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Oude reviews

5Carla13-09-2017

Prachtig hotel. Afgelegen. Onvriendelijk personeel

Personeel niet erg behulpzaam. Erg op italianen zelf ingesteld. Hadden halfpension. Zijn ergens anders gaan eten. Een enorme ongezellige vreetschuur. Word bij anderen aan tafel geplaatst en in de rij voor je eten. Ellenbogen werk. Zijn snel weggegaan om elders gezellig te eten. Jammer weggegooid geld. Geen aanrader dit hotel.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Kees Stam05-08-2017

Fantastisch, in de oude stijl herbouwd.

Hotel en alle voorzieningen. Het eten was buffet, daar ben ik geen grote fan van.

Gereisd met partner in mei 2017

• 4Toon05-07-2014

Paleis vanbuiten, strafkamp vanbinnen

Na een fantastische rondreis met de wagen door Sicilië was dit bijna een reis in mineur. Als je Sicilië wilt proeven zoals het echt is, boek dan vooral niet deze onpersoonlijke afgeleefde mastadont (die voor ons inbegrepen was in het pakket). Het gebouw oog nog wel indrukwekkend en de tuin is zeer mooi, maar dat is het dan zowat. De kamers zijn eenvoudig en saai ingericht, ook zonder wi-fi op de kamer. De lift is ellendig traag en geluidsisolatie is er niet. Tot overmaat van ramp heeft de disco in de lobby (what's in a name/place?) tot 23u30 geduurd. Het avondbuffet is ronduit smakeloos met lauw eten en dat voor 25 euro pp indien apart bij te boeken. Ook moet je met andere gasten per 8 aan een tafel zitten, niet bepaald wat de meeste toeristen graag hebben. Ook het ontbijt was zeer mager met o.m. geen warme gerechten.

Gereisd met partner in juli 2014

• 4Els van den Braak19-09-2013

Jammer van onze vakantie

Het hotel was schoon en de kamers prima,MAAR voor het eten en t personeel heb ik geen goed woord over. Achter de receptie werd heel erg slecht Engels gesproken(op 1 meisje na,die deed wel haar best)maar voor de rest was bijv de Batman n vreselijk persoon,bijna onbeschoft en n hele negatieve uitstraling(hij deed zijn werk echt niet met plezier). Het eten was zoooooo slecht,ik denk dat als de warenwet of zo iets dergelijks er zou komen,alles weggegooid kon worden,schandalig. Het woord hygiëne was daar niet bekend,oud brood,slecht of niet gekoeld beleg,geen 1soort ei bij t ontbijt en bij t avondeten alles koud en smakeloos of vreselijk vet. Een prijs- kwaliteit van onder de 4,en dat is echt niet overdreven.

Gereisd met partner in januari 2013

• 5Sicilië201327-06-2013

Hotel volstaat, voor één nacht

Op onze rondreis door Sicilië hebben we 1 nacht in dit hotel/resort overnacht. Het hotel ligt afgelegen in de buurt van het troosteloze dorpje Petrosino. Het complex is erg groot. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam (wel wat afstandelijk, wat aansluit bij de grote van het geheel). Er behoord een welness bij het hotel (niet standaard inbegrepen), waar wij geen gebruik van hebben gemaakt omdat we laat aankwamen en vroeg weer weg gingen. Gratis internet in de openbare ruimten van het gebouw (niet heel erg stabiel, maar dat is het nergens op Sicilië). Het eten (half pension) in de vorm van buffet was redelijk (vers, maar niet heel uitgebreid). Er zijn alleen tafels van 6-8 personen, dus je eet met "vreemden" (wat apart is voor een individuele rondreis). De kamer voldeed aan wat je van een kamer mag verwachten. Een koelkastje, wat lekker was om e.e.a. te koelen. Verder een afstandelijk en groot gebeuren wat ons niet zo aan sprak, maar voor 1 nacht een prima slaapplaats.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8p.m.landstra11-10-2012

Prachtige uitstraling

Het hotel is imposant van grootte. Luxe uitstraling. Gek dat de wifi het dan alleen in de centrale hal doet en het ontbijt matig is. Goede parkeergelegenheid. Het restaurant biedt alleen tafels voor zo'n 8 personen.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Henk16-09-2012

ruime kamers

mooi hotel; eten in buffetvorm veel keus maar weinig warm, het ontbijt zeer veel keus uit gebak en allerhande zoetigheden maar geen gewoon broodje.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 1Ethel Nelissen-Timmers22-10-2010

Nooit Meer!!!

Onze eerste indruk was goed, maar na een uurtje waren we zo boos dat we meteen wilde vertrekken. We waren met acht personen waarvan twee kinderen van 11 en 13 jaar. Het buitenzwembad had men net de week ervoor leeg gemaakt en toen we van het binnenzwembad gebruik wilde maken moesten we 20 euro per persoon per keer betalen om te zwemmen. Dit gaan we dus niet doen! Tevens lag het hotel héél erg afgelegen. Ondanks onze huurauto was het geen mooie plek om te zitten, tenminst niet in oktober. Vervolgens hebben we aangegeven niet te willen blijven. Daarna kregen we ook nog problemen met de kosten voor het overnachten. Echte afzetters!!! Gelukkig zijn we meteen de volgende ochtend vertrokken naar Céfalu en hebben er een heerlijke week gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 7Bianca13-07-2010

Prima hotel voor je doorreis

Weinig toeristisch, spreken slecht Engels in dit hotel, zijn wel vriendelijk.

Erg afgelegen, niks te doen in de omgeving.

Mooi hotel, mooi zwembad, lekker dinerbuffet.

Gereisd met partner in juli 2010

Hotel Baglio Basile info