Hotel Villa Bonocore Maletto

Hotel Villa Bonocore Maletto

Kleine hotelsWeer vandaag12°7°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Bonocore Maletto voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Bonocore Maletto in het Nederlands

Heerlijke relax vakantie

Laura
28-1-2013

Wij zijn afgelopen voorjaar naar Hotel Villa Bonocore Maletto geweest. En we hebben hier absoluut geen minuut spijt van gehad. Een heerlijke vakantie in een verbouwt 18e eeuws landhuis. Vanaf het hotel ben je zo in het leuke centrum van Palermo en het strand.

Verder heeft het hotel een lekker zwembad, vriendelijk personeel en het beschikt over alle faciliteiten voor een echte relax vakantie.

Gereisd met partner in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Bonocore Maletto in Palermo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Bonocore Maletto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.