Géén boekingskosten

ItaliëSiciliëPalermo

7.1GoedScore uit 9 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

9 Reviews over San Paolo Palace

• 9Dennis Pronk08-09-2019

mooi sfeervol hotel

mooi luxe hotel in een vieze achterbuurt. in een buurt als deze zou je niet zo een luxe hotel als deze snel verwachten. echter, het hotel ligt op een mooie afstand van het centrum van Palermo ( ongeveer 20 min. lopen) laat je vooral s'avonds niet afschrikken door de omgeving van het hotel. je loopt hooguit maar 5 min. in het vieze gedeelte en dan kom je al uit bij een goed verlicht en prachtig gedeelte (botanische tuinen, strand, haven) je zou ook eventueel met de auto 2 min. kunnen rijden en bij het strand de auto parkeren. los van de stad Palermo zelf is het hotel mooi en schoon, personeel vriendelijk, het ontbijt en diner waanzinnig goed en lekker. het zwembad op het dak vonden wij zelf minder omdat er overdag geen gebruik van gemaakt mag worden en de omgeving rond om het zwembad niet echt uitdaagt tot zwemmen. goed hotel om te boeken voor een city trip. trapani is op ongeveer een uur rijden vanaf dit hotel

• 8A. Jennen30-08-2019

Geweldig Hotel, uitstekende service !

Op rondreis door sicilië 2 nachten mogen verblijven in San Paolo Palace. Hotel was dik in orde, erg luxe. Personeel spreekt goed Engels en helpt je overal mee. Avondeten en ontbijt zijn uitstekend verzorgd, obers verzorgen alles tot in de puntjes ! Kamers luxe ingericht met o.a. minibar. Alles werkt naar behoren. Panoramalift, zwembad en dakterras met uitzicht zijn geweldig ! Het was jammer dat we hier maar 2 nachten verbleven, voor langere vakanties in de omgeving van Palermo raadt ik het zeker aan !

• 8Richard21-09-2017

Super hotel, goed en lekker eten.

Wij verbeleven in dit hotel tijdens onze rondreis door Sicilië. Helaas maar voor twee nachten want we hadden hier zeker voor een langere tijd kunnen blijven. Prachtig hotel met panoramalift en zwembad op de bovenste etage. Badmutsen verplicht maar hygiënisch. We hadden een zeer nette en schone kamer met prachtig uitzicht op zee. Ontbijt was zeer uitgebreid en erg goed te doen. Ook het eten in het restaurant was super!

Hotel ligt op loopafstand van het centrum en er is zat gratis parkeerplek op het terrein van het hotel.

Hotel is een aanrader alleen misschien minder geschikt voor met kinderen.

• 8Samantha21-09-2017

Fantastisch!

Top hotel! Het ontbijt en avond eten was super! Ontbijt was zeer uitgebreid voor italiaanse begrippen. Het avond eten was heerlijk met zeer vriendelijke bediening. Wat fijn en hygiënisch was, was het zwembad! Fijn dat je met badmuts in het zwembad moet. Zeer hygiënisch. Vooral leuk gedaan, omdat het terras en zwembad op het dak was. Gaf een mooi uitzicht op de zee en bergen. De kamer was ruim maar eenvoudig en vooral schoon niks op aan te merken. We hadden prachtig uitzicht op zee. Heb me geen moment onveilig gevoeld. Het is geen hotel om met kinderen te verblijven.

• 3Rita Vdm11-10-2016

Geen 4 sterren waard

Verouderd in vuile buurt die onveilig aanvoelt. Tapijt in de kamer helemaal niet proper, douche/badkraan staat los evenals wc-deksel. Maaltijden deden me denken aan schoolrefter eten. Ontbijt : fruitconserven, roerei dat drijft ....

• 8Annelies26-09-2016

redelijk hotel

Vloerbedekking op de kamers, kamer groot genoeg, ontbijt goed, diner goed. Zwemmen in het zwembad mocht alleen met badmuts. Het is 25 minuten lopen naar het centrum, goed te doen vonden wij. We konden het hotel moeilijk vinden, porto aanhouden., Gratis parkeren.

• 7JPG16-10-2015

Hôtel correct mais un peu éloigné du centre

Nous avons séjourné quelques jours fin septembre et début octobre dans cet établissement de 12 étages sans grand caractère et éloigné du centre touristique , surtout fréquenté par des groupes à cette période tout au moins , mais les parties communes sont assez vastes pour que cela ne pose pas de problème . Les chambres sont correctes mais la vue pas très réjouissante sur la cour intérieure ; les occupants des chambres donnant sur la rue se plaignent du bruit de la circulation mais bénéficient d'une vue splendide sur la baie ! Repas convenables et servis à table et personnel très sympathique Ne pas manquer la belle piscine sur le toit , avec une vue à 360°, à laquelle on accède par un ascenseur panoramique !

• 6Vroegh21-09-2015

Prima hotel

Prima hotel, goede prijs/ kwaliteit. Wij hadden een familiekamer en kregen echt een supergrote kamer( 2 kamers met tuusenopening). Ontbijt prima voor Italiaanse begrippen. Goede uitvalsbasis voor Palermo. In hotel is hop in hop off te boeken. Dit is een aanrader om de belangrijkste bezienswaardigheden in 1 dag te zien. Een nadeel, het zwembad is erg diep en badmutsen zijn verplicht.

• 7Anton18-07-2013

Groot (zaken)hotel net buiten Palermo.

Hotel San Paolo Palace is een groot en hoog hotel net buiten Palermo. Dicht aan zee, de kamers aan de voorkant hebben mooi uitzicht op zee, de kamers aan de achterkant kijken uit op flats. Wij waren met een groep op rondreis door Sicilië met touroperator en hele groep zat in kamer aan de....achterkant. Jammer. Verder was kamer O.K. (723) De vaste vloerbedekking in de kamer was niet bepaald brandschoon, verder alles in orde. Geen WIFI op de kamer. Fijn zwembad op bovenste etage met mooi uitzicht. Het is even zoeken, maar er is ook een bijzondere buitenlift. Grats badhanddoeken-service, keurig. Diner en ontbijt keurig. Directe omgeving matig. Je kunt naar het centrum van Palermo lopen, maar is best een stevige wandeling (ca. uurtje).

Hotel San Paolo Palace info

• CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)