Géén boekingskosten

ItaliëSiciliëPalermo

8FantastischScore uit 16 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

16 Reviews over Casena Dei Colli

• 6Rob07-10-2015

Kortstondig verblijf.

Gesitueerd buiten het centrum van Palermo in een wat armoedige wijk. Heb je de pech van een kamer aan de achterkant van het hotel dan kijk je uit op een armoedige flat. Mooier is de voorkant met uitzicht op een tuin. Prima doorreis hotel, voor 1 of 2 nachten. Wij verbleven er 6 nachten en dan ervaar je het gemis van een relaxruimte waar je in de middag/avond, als je terugkeert van bezoek, kan verblijven. Er is geen zwembad en ook de op het internet getoonde foto's loungebanken voldoen niet werkelijkheid. Voor de foto mooi aangekleed, voor de gasten niet beschikbaar. Ook doen de foto's vermoeden dat je 's-avonds buiten kan eten. Dit is niet het geval. Hoe warm het ook is, het diner is in een bij zaal. Ook het ontbijt is binnen ipv lekker buiten. De eetruimte buiten is in gebruik voor feesten en partijen. Overigens is zowel het ontbijt als diner van prima kwaliteit. Hotelkamers zijn goed en bedden van uitmuntende kwaliteit. Kortom prima hotel voor kortstondig verblijf.

• 9Eddy Joon24-08-2011

een oase in Palermo!

een romantisch hotel met park erbij. Een duur uitziend restaurant met goedkope prijzen en heerlijk eten.

• 8Fred Koevoet28-05-2011

Niet voor herhaling vatbaar

Welkomst diner moeten we nog krijgen. Kamer schoon maar vreselijk lagen 6 meter uitelkaar met een muur ertussen konden alleen elkaars tenen zien. Kapotte koelkast maar we kregen wel een nieuwe Zaten aan de achterkant met een vreselijk uitzicht op vervallen flats altijd wasgoed en schotels. Met wel 1 stoel op het balkon. Kortom geen aanrader.

• 7Jos & Lieve15-05-2011

Rust in het drukke Palermo

In de directe omgeving is weinig te beleven, ook de sfeer in de weinig gebruikte hotelbar viel wat tegen. Rustige ligging in een mooie goed onderhouden tuin omgeven door minder mooie hoge woonblokken. Goede tot zeer goede maaltijden in het recent (2011)vernieuwde restaurant, dat als een apart gebouw in de tuin van het hotel is gelegen. De bijgebouwen (maximaal twee verdiepingen) hebben geen lift. Het hoofdgebouw heeft wel een lift.

• 8sandra en Duncan17-08-2010

mooi hotel, midden in de stad

Hotel Casena dei Colli is een mooi aangelegd hotel. Een lekker tuingedeelte waar je heerlijk kunt relaxen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Als je het hotel uitloopt en naar rechts gaat, vind je een lekkere pizzeria en een supermarkt. We zijn ook bij het hotel gaan eten (een restaurant grenzend aan de parkeerplaats). Het zag er allemaal luxe uit, maar het eten was zo bijzonder als het gebouw deed vermoeden.

• 9Annelien13-08-2010

prachtig hotel, jammergenoeg geen zwembad

In dit hotel kun je in alle rust bijkomen. Er is een mooie tuin, waar je heerlijk kan lezen of lekker kan liggen. Mooie, moderne en schone kamers. Alles wordt netjes onderhouden. We hadden van te voren voor 5 euro via de touroperator het diner bijgeboekt. Voor dat geld dachten we niet veel te krijgen. Maar het tegendeel bleek waar. HEt 3-gangendiner was wel een verrassing...maar heerlijk! We zagen op de menukaart dat we alleen voor het voorgerecht anders al 14 euro moesten betalen. Erg chique restaurant en leuke mensen! Een aanrader! Alleen jammer dat er geen zwembad is, je kan namelijk slecht een leuk strand vinden...alleen een plaats verderop. Palermo zelf viel ons tegen...echt een zooi en alle mooie gebouwen stonden erg ver uit elkaar.

• 9Cecile Alers - Lurvink22-05-2010

groene oase in sloppenwijk

Als je voor dit hotel kiest neem dan wel een wat ruimere kamer met een balkon want de standaardkamers zijn klein en erg gehorig. Ontzettend vriendelijk personeel aan de receptie. Prachtige binnentuin met zitjes, ligbedden en redelijk wat schaduw. Verder een prachtige loungehoek buiten. Als je genoeg hebt van de authetieke restaurants laat je dan voor 10 euro met de taxi naar restaurant Burro (Via del Fante) brengen want zoiets moois zal je zeker niet verwachten in deze wijk. Helaas is er geen zwembad. Toch een echte aanrader.

• 10Didi Dondersteen14-05-2010

oase

Vlak bij het stadion van Palermo ligt dit mooie hotel met fantatische binnentuin; heerlijke ligbedden, plukverse sinaasappels aan de bomen en veel rust....ongelofelijk als je ziet in wat voor buurt het hotel ligt (aggenibbes flats en vuilnisbelten in de straten). In de staat waaraan het stadion ligt (via del Fante) vind je restaurant/pizzeria BURRO; een echte aanrader: na alle traditionele ristorantes tijdens onze reis bood dit zeer moderne, loungebar-achtige restaurant een goede afwisseling.

• 8Herman Wegter13-05-2009

Rustpunt in drukke stad.

Midden in de chaotische stad Palermo is dit hotel een rustpunt. Schoon, vriendelijk personeel, goed eten en wat ons bijblijft: een mooie binnentuin.

• 7Martin26-06-2008

Mooi hotel

Dit hotel ligt ongeveer 6 km van het centrum in een rustige parkachtige tuin. De kamer was modern en leuk ingericht. Het ontbijt was goed verzorgd en het personeel was zeer behulpzaam met uitleg over hoe en wat. Wij zijn met de taxi naar het centrum gegaan, voor 17 euro. Met 4 personen goed te doen vonden wij. Palermo mag je niet missen!!

Hotel Casena Dei Colli info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar