Camping Marinello

Camping Marinello
7,7

10 reviews over Camping Marinello in het Nederlands

Kortom: Wat een heerlijke plaats!

Fam Krekels
14-4-2018

De ligging van de camping is fantastisch! Prachtig ,grenzend aan een natuurgebied.

Gezellige kleinschalige camping . Voor ons ideaal!

Oliveri is een gezellig typisch Siciliaans plaatsje waar je een hapje kunt gaan eten of naar de prijswinnende ijssalon kan gaan voor heerlijk ijs en lekker gebak.

Leuke plaatsjes in de buurt en er zijn veel andere bezienswaardigheden wat verder weg maar die zijn makkelijk in een dagtrip te doen.

Prima camping

marella
27-10-2016

Open hoek bij rotswand heeft mooie plekken

prima basis, rust

Nico Louter
30-8-2011

Aardige camping, goede standaardfaciliteiten, o.a. prima restaurant (buffet groente), goede winkel, veel te doen in de omgeving (snorkelen, bootje huren, tocht naar liparische eilanden, tindari, etna etc.). strandje had tikkeltje schoner gemogen (wat peuken), maar water was prima, uitzicht ook. camping tikkeltje verouderd en tot onze verbazing geen caffetiera, alleen een hollands pruttelding. aardige mensen. voor kleine kinderen geen animatieteam. stacaravans stonden mooi met uitzicht op zee.

Vacanceselect

Erg goede camping direct aan zee!

Frank
12-9-2009

Mooie en zo goed als nieuwe caravan vrijwel direct aan zee gelegen, super! Vriendelijk personeel ,schoon strand, veel Italianen. Locatie camping minder, vrij ver afgelegen van bezienswaardigheden als Toarmina/Etna. Camping biedt weinig vermaak voor kleine kinderen, geen speeltoestellen, animatie of zwembad.

Een aanrader voor mensen die een rustige mooi gelegen camping zoeken.

De camping is een leuke plek...

Horst,Bettine en Bart(2 jaar)
7-9-2009

...voor jong en oud.

We miste alleen een zwembad maar de caravan vlak aan het strand maakte veel goed.

alleen voor mensen die van entertanment houd is er niet veel en helemaal niet voor de kleintjes maar wij houden daar niet van dus voor ons geen probleem.

goede rustige camping

Fam van Beijsterveldt
    23-8-2009

leuke relaxte camping. Hebben hier gestaan 1ste 2 weken van juli.Mobilhome via vacanceselect. Deze waren redelijk nieuw, mooie plaatsen, uitzicht op strand en zee en met airco Voor mensen die niet van drukte, animatie en zwembaden houden perfect. Wij waren en zijn enthousiast ! Ligging voor bezoekjes in omgeving is redelijk goed. Cefalu, Taormina 1 uur rijden. Etna 2 uur rijden en de liparische eilanden liggen tegenover Olivieri

Beetje rommelige maar mooi gelegen camping

John Massar
      16-6-2009

Camping Marinello ligt midden in de natuur, aan een mooie baai met een kiezeltjesstrand. De camping oogt een beetje rommelig. In het voorjaar zijn er veel campers. De gebruikers hiervan ziitten al om 20.00 uur in de camper achter hun tv. Dit maakt het in het voorjaar (mei) een beetje saai. Dit werd gecompenseerd door de FANTASTISCH bloeiende natuur in deze periode. Dit gedeelte van Sicilië is berhoorlijk bergachtig en het leek wel één natuurpark. Adembenemend. Jammer dat na 2 dagen de bar en het restaurant al dicht gingen. Te weinig animo. Maar aan de boulevard en in Oliveri zijn leuke restaurantjes. Zondags is het een waar festijn aan de boulevard. Een drukte van de flanerende bevolking. Accomodatie (mobile home) was uitstekend. Hoop dat het zwerfpupje op de camping (soort Jack Russel) het redt in de zomer. Kortom genoten. Een aanrader.

2008

mooi gesitueerde, eenvoudige camping

Joke Veenendaal
        28-9-2008

Camping aan langzaam aflopend strandje. Vanaf dit strandje loop je zo door naar het strand in het natuurgebied. Camping oogt vrij somber, ligging is goed. Heel aardige eigenaars! Ligging mobile home niet zo gunstig, geen uitzicht. Voldoet als uitvalsbasis prima en is relatief goedkoop. Geschikt voor strandvakantie met kleine kinderen.

lekker eten in het campingrestaurant, helaas geen pizza voor de kinderen (ondanks opschrift 'pizzaria'). Elders in het dorp dezelfde ervaring! Mooie camping, veel bomen, bar aan strand met prachtig uitzicht, caravan was goed ingericht. In voorseizoen geen georganiseerde activiteiten, onderhoud van sportfaciliteiten niet ideaal.

2006

prachtige camping met zeer mooie mobile home's met airco

F. van der Veen
        8-9-2006

prachtige camping met zeer mooie mobile home's met airco. Bijzonder vriendelijke mensen.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marinello in Oliveri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marinello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.