Bed and Breakfast Vicere Speciale

1 review over Bed and Breakfast Vicere Speciale

Nette Unterkunft in der Altstadt von Noto

Guido & Birgit
18-5-2011

Gut renoviertes Haus 100 m vom Dom. Waren im Dachgeschosszimmer. Betten gut, kleine Dachterrasse für uns. Frühstück in einer sehr guten Bar um die Ecke. Der Vermieter ist sehr nett und hilfsbereit. Sehr sauber. Nachteil: Als wir da waren, war der abendliche Lärmpegel sehr hoch (Motorini), zumal eine Kneipe an der Ecke bei der Jugend gerade "in" war.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Vicere Speciale in Noto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Vicere Speciale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Vicere Speciale scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.