Hotel Masseria degli Ulivi

Hotel Masseria degli Ulivi

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag11°6°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Masseria degli Ulivi voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Masseria degli Ulivi in het Nederlands

Heerlijk. .. maar teveel kinderen..

Flo,
7-10-2017

Prachtige loactie mooie kamers. .. jammer dat er teveel kleine kinderen verblijven ... eetzaal leek wel een kinderopvang. ..

Gereisd met partner in september 2017

super ontspannen

knoppers_w
19-10-2014

Heerlijk rustige plek om te ontspannen in alle luxe voor een alleszins redelijke prijs. Superb eten, waarbij goed rekening gehouden wordt met dieetwensen.

Gereisd met partner in april 2012

Prachig hotel om tot rust te komen

ruben van andel
4-8-2012

Prachtig hotel om tot rust te komen. Fraaie kamers, mooi zwembad en goed restaurant voor lunch en diner tegen zeer schappelijke prijzen. Ligt wat afgelegen maar met goede auto geen probleem.

Gereisd met partner in augustus 2012

Geen Agriturismo maar een hotel

Marco
4-9-2011

Wordt omschreven als een agriturismo maar is het niet, geen lokaal eten en een menukaart waar niet veel op staat.

De borden waren mooi opgemaakt alleen lag er niet veel op.

Mooie omgeving eigen vervoer noodzakelijk niet geschikt voor kleine kinderen.

Mooie kamer maar de arco is centraal en werkt niet naar behoren of wordt uitgezet.

Al met al niet voor een herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Prachtig gelegen accomodatie

Joosen
1-8-2011

Mooie ligging. Uitstekende appartementen, zo goed als nieuw. Chique uitstraling. We hebben er niet gegeten; nogal duur. Vergeet vooral niet de wandeling door de Cava Grande del Cassibile te maken! En natuurlijk Noto bezoeken.

Gereisd met partner in april 2011

beetje afgelegen

Annemiek
29-5-2011

In mei 3 nachten in Masseria degli Ulivi geweest. De kamers vonden we erg mooi en schoon. Ook de rest van het complex is keurig verzorgd. Wat ons een beetje tegenviel was de ligging. Je moet best een eind rijden over een vrij smalle, onverlichte weg. Dit maakte het niet aanlokkelijk om 's avonds ergens heen te gaan om te eten. Dat was jammer, want het restaurant viel ons ook wat tegen. Het was netjes verzorgd, maar we misten een beetje sfeer en hartelijkheid/gezelligheid.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Prachtig landgoed

Marijke
16-9-2010

Mooi opgeknapt landgoed in een tuin van olijfbomen. Mooi zwembad, mooie kamers en prachtige opzet. Ik heb heel wat mooie foto's kunnen maken.

Ontbijt en diner kan beter. Het ligt afgelegen en het is vereist om een eigen auto bij je te hebben. Zeker toen bleek dat de keuken dichtging op dinsdag en je niet kon lunchen, nog dineren in het hotel. Toch raad ik het hotel aan. We verbleven er 3 nachten dus net mooi. Noto en Noto Antica vlkabij en aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Masseria degli Ulivi in Noto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Masseria degli Ulivi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.