Hotel Kallikoros Spa & Resort

Hotel Kallikoros Spa & Resort

7.8Goed

Italië, Sicilië, Noto

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Kallikoros Spa & Resort voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

6 reviews over Hotel Kallikoros Spa & Resort

• 2018
    10AC01-05-2018

Fantastisch 👍😊

Lieve hosts, behulpzaam, creatief. We hadden n prachtig uitzicht in een sfeervol ingerichte kamer, heerlijk gegeten. Het was wel n puzzel om op de locatie te komen. Maar we kregen we een foto-speurtocht naar de locatie. Top vakantie!

Gereisd met partner in mei 2016

• Oude reviews

7Verschoor03-08-2017

Mooie schone kamer, heerlijk zwembad

Overdag geen bar open, je kunt wel wat bestellen bij de receptie, maar duurt lang en is ongezellig. Ligt verder van Noto dan aangegeven. 's Avonds ben je eigenlijk verplicht daar te eten,(binnen), omdat in het donker rijden daar niet fijn is, geen verlichting en het hotel ligt erg eenzaam. Honden en katten lopen er vrij rond, vonden wij niet fijn. Hotel is een aantal woningen tegen een heuvel gebouwd, flink lopen/ klimmen naar ontbijtruimte en zwembad of terug.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Cindy en Henk23-07-2017

Mooi resort, maar niet praktisch!

Dit resort lag ook weer ver van de bewoonde wereld. Mooi hotel, prachtig groot zwembad, goed ontbijtbuffet en een prachtige kamer!

Echter.... bij aankomst bleek dat onze kamer erg ver weg op het terrein lag. Je moest met de auto ver omhoog rijden middels een smalle steile weg eer je bij het gebouw was. Dit was voor ons echt een mega minpunt want zelfs voor het ontbijt moesten we de auto pakken, daarna weer terug met de auto naar de kamer om vervolgens op pad te kunnen. Ditzelfde geldt dus ook als je 's avonds iets wilde gaan drinken, je moet daarna toch weer in de auto om bij je kamer te komen. Heel erg onpraktisch en erg jammer want het is een prachtig hotel met heel vriendelijk personeel.

Kamer in het gebouw (gebouw 10 bungalow del cozza) was heel erg mooi, prachtige grote inloopdouche met stortdouche. Alleen de gang naar de kamer toe rook heel eigenaardig, maar ach het was maar een kleinigheidje.

Jammer van de grote afstanden: kamer naar zwembad, ontbijt en receptie.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Jan17-08-2016

Heerlijke rust

Hei hotel is rustig gelegen de heuvels rond Noto. Het zwembad is super met prima ligbedden en parasols. De kamers zijn schoon en de badkamer is geweldig met drie douchekoppen; dus geen ruzie over wie er mag douchen. Het ontbijt is dik in orde en het personeel vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8WatHek13-08-2016

Mooi resort

Mooi resort zo'n 15 autominuten van Noto af. Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen en is netjes en schoon. Veel hoogteverschillen dus een beetje goed ter been zijn is een must. Ontbijt was prima en op verzoek wordt er verse cappuccino geserveerd zonder extra kosten. Zwembad was prima en genoeg ligbedden en parasols. Vriendelijke mensen. Een plek om even helemaal tot rust te komen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5Faye02-07-2016

Kil en ongezellig hotel

Geen gemoedelijk of gezellig hotel. Spreken nauwelijks Engels en stuurde ons naar een compleet verkeerd gedeelte omdat men de taal niet machtig was. Er is ook geen gezellig terras waar je gezellig kan drinken of eten. Het strand is erg mooi maar er is echt niks te doen in de omgeving. We waren blij dat we konden vertrekken. Jammer.

Gereisd met partner in juni 2016

0 tips over Hotel Kallikoros Spa & Resort