7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Kallikoros Spa & Resort voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Kallikoros Spa & Resort in het Nederlands

Fantastisch 👍😊

AC,
1-5-2018

Lieve hosts, behulpzaam, creatief. We hadden n prachtig uitzicht in een sfeervol ingerichte kamer, heerlijk gegeten.

Het was wel n puzzel om op de locatie te komen. Maar we kregen we een foto-speurtocht naar de locatie. Top vakantie!

Gereisd met partner in mei 2016

Mooie schone kamer, heerlijk zwembad

Verschoor,
3-8-2017

Overdag geen bar open, je kunt wel wat bestellen bij de receptie, maar duurt lang en is ongezellig. Ligt verder van Noto dan aangegeven. 's Avonds ben je eigenlijk verplicht daar te eten,(binnen), omdat in het donker rijden daar niet fijn is, geen verlichting en het hotel ligt erg eenzaam. Honden en katten lopen er vrij rond, vonden wij niet fijn. Hotel is een aantal woningen tegen een heuvel gebouwd, flink lopen/ klimmen naar ontbijtruimte en zwembad of terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi resort, maar niet praktisch!

Cindy en Henk,
23-7-2017

Dit resort lag ook weer ver van de bewoonde wereld.

Mooi hotel, prachtig groot zwembad, goed ontbijtbuffet en een prachtige kamer!

Echter.... bij aankomst bleek dat onze kamer erg ver weg op het terrein lag.

Je moest met de auto ver omhoog rijden middels een smalle steile weg eer je bij het gebouw was.

Dit was voor ons echt een mega minpunt want zelfs voor het ontbijt moesten we de auto pakken, daarna weer terug met de auto naar de kamer om vervolgens op pad te kunnen. Ditzelfde geldt dus ook als je 's avonds iets wilde gaan drinken, je moet daarna toch weer in de auto om bij je kamer te komen.

Heel erg onpraktisch en erg jammer want het is een prachtig hotel met heel vriendelijk personeel.

Kamer in het gebouw (gebouw 10 bungalow del cozza) was heel erg mooi, prachtige grote inloopdouche met stortdouche. Alleen de gang naar de kamer toe rook heel eigenaardig, maar ach het was maar een kleinigheidje.

Jammer van de grote afstanden: kamer naar zwembad, ontbijt en receptie.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke rust

Jan
17-8-2016

Hei hotel is rustig gelegen de heuvels rond Noto. Het zwembad is super met prima ligbedden en parasols.

De kamers zijn schoon en de badkamer is geweldig met drie douchekoppen; dus geen ruzie over wie er mag douchen.

Het ontbijt is dik in orde en het personeel vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi resort

WatHek
13-8-2016

Mooi resort zo'n 15 autominuten van Noto af.

Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen en is netjes en schoon. Veel hoogteverschillen dus een beetje goed ter been zijn is een must.

Ontbijt was prima en op verzoek wordt er verse cappuccino geserveerd zonder extra kosten.

Zwembad was prima en genoeg ligbedden en parasols.

Vriendelijke mensen.

Een plek om even helemaal tot rust te komen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Kil en ongezellig hotel

Faye
2-7-2016

Geen gemoedelijk of gezellig hotel. Spreken nauwelijks Engels en stuurde ons naar een compleet verkeerd gedeelte omdat men de taal niet machtig was.

Er is ook geen gezellig terras waar je gezellig kan drinken of eten.

Het strand is erg mooi maar er is echt niks te doen in de omgeving.

We waren blij dat we konden vertrekken. Jammer.

Gereisd met partner in juni 2016

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kallikoros Spa & Resort in Noto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kallikoros Spa & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.