Hotel Sigonella Innstersterster

8.3Fantastisch

Italië, Sicilië, Motta Sant'Anastasia

Op vakantie geweest naar Sigonella Inn?

8.3Fantastisch

Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Sigonella Inn

• 8Conny21-07-2008

hotel en tuin erg mooi!

Wij waren hier in juni tijdens rondreis! Mooi hotel met prachtig zwembad.Ruime goede kamers en prima ontbijt! Ligging niet gunstig. Tegenover enorme Amerikaanse kazerne en verder niets te beleven. Ver van Catania.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Wimarina02-10-2007

Leuk hotel. Vlakbij de Amerikaanse Basis. Daar zjin wel een paar restaurantjes. 2 tentjes waar je zowel wat kunt drinken als eten. Het hotel heeft goed eten. Helaas niet ala cart. Een tip bestel wat extra groente bij je eten. Je krijgt namelijk bijna geen groente bij je eten. Super mooi zwembad. Ook personeel was aardig. Alleen de tuinman had volgens mij wel zin. Want hij liep met een strakke plasser. Hij was wel erg behulpzaam. Ook de receptionist kon zo uit een maffiafilm komen. Maar hij was wel erg behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2007

• 9Elisabeth03-08-2007

Mooie en ruime kamers met heerlijk grote bedden. Hele goede service van personeel. Ontzettend lekker en goed eten in het hotel 's avonds. Zwembad groot en diep. Airco deed het fantastisch goed. Badkamer heel netjes en volledig. Ligging is minder gunstig omdat het een eindje buiten Catania ligt en aan een weg waar in de buurt weinig te vinden is. Dus je hebt wel een auto nodig!

Gereisd met partner in augustus 2007

0 tips over Hotel Sigonella Inn