Vakantiehuis Casakiwi

8.5Fantastisch

Italië, Sicilië, Motta Camastra

Op vakantie geweest naar Casakiwi?

8.5Fantastisch

• 7.5Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

8 reviews over Vakantiehuis Casakiwi

• 9Martine Termeulen18-01-2020

Geweldig!

Voor de tweede keer een fantastische vakantie gehad. Het huis is heerlijk prive. Zwembad, rust, uitzicht, wijnboeren vlakbij voor proeverij, taormina, kust.... Voor ieder wat wils. We komen in 2020 op huwelijksreis..... Kijken er naar uit!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    8K van Dam31-01-2018

Heerlijk sfeervol plekje, een oase van rust

Super mooi gelegen sfeervol huisje. Het was heerlijk vertoeven op het royale terras voor het huisje. Het is eenvoudig maar smaakvol ingericht en alles is prima voor elkaar. Gelukkig geen lelijk interieur wat je zo vaak ziet in zuid italie. De bedden zijn ook uitstekend. Daniel en Caroline zijn uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam. Eigenlijk ontbrak het aan niets, behalve misschien een magnetron maar die zou er volgend seizoen ook zijn. De kinderen hebben zich echt goed vermaakt o.a. in het zwembad maar vooral in de directe omgeving en de bergen. Dat was allemaal heel avontuurlijk voor ze. Het was wel wat warm (hittegolf!) maar met de ventilators op de laagste stand hebben we toch heerlijk geslapen. Gelukkig koelt het wat af in de avond/nacht in tegenstelling wat je vaak aan de kust hebt. Het valleitje waar het huisje ligt is erg mooi en de grotere Alcantara vallei is echt schitterend. Zelfs in juli nog grotendeels mooi groen. Veel te doen en te zien. Niet te ver van de kust. Etna op korte afstand. Kortom een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Charlotte Brandenburg02-01-2018

Een geweldig plekje op Sicilie

Wij zijn dit najaar op Sicilie op vakantie geweest en hebben o.a. in Casakiwi verbleven. Dat was een groot succes. Het huis en de locatie waren ideaal voor ons. Zo mooi gelegen en super rustig. Echt voor iedereen die privacy en eenzaamheid zoekt en niet te dicht bij andere vakantiegangers wil zijn. Het huis was boven onze verwachtingen. Zwembadje erbij voor de kinderen. In vergelijking met andere huisjes heb je echt de ruimte. Zowel in als rondom het huis.

Wou dat we langer hadden kunnen blijven. Caroline is een fantastische gastvrouw en heeft ons heel aardig geholpen. De tour van Castiglione naar de Etna was absoluut fenomenaal. Bedankt Alfredo! Van harte aanbevolen!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• Oude reviews

4Hawkins13-09-2017

Verwaarloosd huis zonder airconditioning

Er is veel in dit huis stuk: oven, koelkast (roest/schimmel), ligbedden (gescheurd/vergaan), stukke airco (je kan hier in de zomer niet slapen 35 graden) etcetera. Geen luiken voor ramen beneden. Vermijd deze plek!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Wink19-05-2015

Heerlijk huis op fantastische plek!

De eigenaar heeft me gevraagd een recensie te schrijven, wegens een slechte recensie van een paar jaar geleden. De problemen van toen zijn allang opgelost, dus ik doe dit graag. Wij hebben namelijk met ons gezin een heerlijke vakantie gehad in Casakiwi. Het is een lekker huisje met boven 2 slaapkamers en een douche, en beneden een lekkere woonkamer/keuken met een comfy bank en praktische keuken. Niets op aan te merken! Schoon, netjes en gezellig ingericht. Het buitenterrein is fantastisch, met uitzicht over de vallei en de spoorbrug in de verte. Heerlijk privé en erg romantisch. 's Ochtends hoor je de geiten of schapen van de herder die aan de andere kant van de vallei woont, op weg naar de wei. 's Avonds komen ze weer terug na een dag grazen. Het geluid van hun bellen is te idyllisch voor woorden. De eigenaar was ook erg behulpzaam tijdens ons verblijf, en heeft ons goed geholpen bij autoproblemen. Dus: een fantastische plek, een heerlijk huis en goede service. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

• 8Jolanda van den Berg13-05-2013

Fantastisch rustiek uitzicht op oude spoorbrug

Wij hebben een geweldige 2 weken hier gehad, echt tot rust gekomen, op loopafstand even ontbijt halen bij de bakker (onder de oude spoorbrug), zij hebben trouwens ook velen soorten broodbeleg etc.. Ook het vermelden waard is het authentiek goed begaanbaar pad, door het beekje naar het huis toe. Het huis is ook goed bevallen, boven bij de slaapkamers een heerlijk balkon, beneden een prima terras met uitzicht over de vallei. Alles aanwezig in het huis, ook schoon en opgeruimd.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 4W. Knoppers17-06-2012

Mooie locatie, maar dat is dan ook alles...

Inrichting en huisraad verouderd en vies (bijv. bankhoezen met schimmel). Verhuurder geeft niet thuis bij klachten hierover. Is onbeschoft en wil enkel makkelijk geld verdienen.

Gereisd met partner in april 2012

Vakantiehuis Casakiwi info