Hotel La Marsa

1 review over Hotel La Marsa in het Nederlands

Prima hotel, vriendelijk personeel

TQ
20-8-2017

Lopen naar het strand is aardig ver. Wel gratis fietsen te leen. Personeel is erg vriendelijk. Direct toegang tot de zee en lekkere eettentjes in de buurt. Strand en zee van Mondello zijn adembenemend

Gereisd Met partner in september 2016

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel La Marsa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Marsa in Mondello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Marsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.