Hotel Torre Dantona

Met oudere kinderen

Prachtig en rustig luxehotel

nancy
17-9-2016

Zeer proper en mooi hotel in een rustige omgeving.

Mooi en ruim zwembad.

Uitstekend en zeer ruim ontbijt en goed restaurant.

Supervriendelijk personeel!

Misschien iets te ver afgelegen van dorpjes en stranden(steeds de wagen nemen)

Iets betere signalisatie is gewenst ,vermits wij 's nachts toekwamen en het hotel via GPS toch niet helemaal goed te vinden was ,zelfs overdag waren de bordjes van het hotel amper te zien.

Mooie stranden in de buurt maar de rest van de omgeving viel wat tegen.(we zijn in mooiere regio's van Sicilië geweest)

fantastisch hotel

Nel
19-9-2011

In juli 2011 brachten we met ons hele gezin , inclusief kinderen en kleinkinderen, een aantal dagen door op Torre Dantona. Het hotel ligt schitterend, het eten is geweldig en het zwembad was een heerlijke plek om te ontspannen. De kamers zijn ruiim en licht. We hebben enorm genoten, mede door de geweldige service die ons geboden werd. De zee ligt op een half uurtje rijden. Een echte aanrader!

Fantastisch, gastvrij, paradijs

Maurice
30-7-2011

Torre Dantona is een paradijs! Heerlijke kamers, lekker zwembad. Men is heel erg vriendelijk! En het eten is gewoon fantastisch! Echt een aanrader, lekker rustig en bijtanken met een wijntje aan t zwembad! We zijn er met onze kinderen (4 en 7) geweest, ook zij hebben heerlijk genoten van t zwembad, het geweldige eten en de zon! Klantvriendelijk lijkt hier uitgevonden! De zee ligt op 2 minuten rijden. Ook daar heerlijke restaurantjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Torre Dantona voor je op een rij gezet:

Eliza was here
Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Torre Dantona in Modica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Torre Dantona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.