Bed and Breakfast

2 reviews over Bed and Breakfast Mothuq Garden House in het Nederlands

Rustige ligging,mooie tuin met zwembad.

Eddie
28-9-2011

Deze Bed&Breakfast is het neusje van de zalm,mooie tuin met zwembad en ligstoelen,heel vriendelijke en behulpzame eigenaars (broer en zus),prachtige,nette kamers,gezellige zithoek en terras.Normale prijzen,ook wat betreft drank en tips voor eetgelegenheid.Een echte aanrader voor gewoon verblijf,geen 5* luxe.

Gereisd Met partner in juni 2011
2008

Geweldige Bed and Breakfast

carine
18-10-2008

Een rustig gelegen B&B met een prachtige tuin en zwembad. Warm welkom, zeer attente eigenaar, erg hulpvaardig met het adviseren van restaurants of te bezoeken locaties. Ruime zeer schone kamers. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Het ligt 5 minuten met de auto van het historische centrum van Modica en is een prima vertrekpunt om de plaatsen in de omgeving te bezoeken (Noto, Ragusa, Sccicli of Modica Marina voor een middagje strand). Wij komen hier zeker terug!

Gereisd Met partner in oktober 2008

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mothuq Garden House in Modica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mothuq Garden House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.