Hotel Modica Palace

Hotel Modica Palace

9.2Fenomenaal

Italië, Sicilië, Modica

Op vakantie geweest naar Modica Palace?

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 410p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.2Fenomenaal

2 reviews over Hotel Modica Palace

• 2019
      9Tony Martin19-05-2019

Goed hotel maar sommige faciliteiten ontbraken.

Positief: Comfortabel hotel met rustige ligging, goede uitvalsbasis voor uitstappen. Ruime, moderne kamer en supervriendelijk personeel. Negatief: Het ontbijtbuffet had beter gekund: men zou bijvoorbeeld voor prosecco kunnen zorgen. Op een dag waren de omelet en spek om 08 uur reeds op het koude af. Véél geluiden van andere kamers: stemmen, toiletgebruik, verplaatsing van meubilair. Ik wilde me op een dag scheren en wassen om 06 uur: géén warm water ! Ook de verwarming in de badkamer werkte maar van 07 tot 10 uur 's morgens en 's avonds. Restaurant pas open om 19.30 uur. Géén koffie- of theefaciliteiten op de kamer, toch een 4*-hotel.... Géén Nederlandstalige TV-zenders, zelfs géén BVN.... Sommige medewerkers aan de receptie spreken enkel Italiaans en enkele woorden Engels...

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

10Anita31-01-2016

Fantastisch!

Dit is een vrij nieuw (of gerenoveerd?) hotel. Mooi gelegen in een klein straatje, met afgesloten parkeerplaats. Modica is natuurlijk DE chocoladestad op Sicilie en bij aankomst lag er dan ook een persoonlijk schrijven MET een heerlijke reep Modica chocolade op ons bed. Kamer prima, netjes, schoon, balkon erbij, airco. Het personeel was ontzettend vriendelijk, erg klantgericht. Aan het mooi zwembad werd de prosecco op geweldige wijze geserveerd ;-) Het eten was perfect! Zowel het ontbijttafel, met elke dag weer andere gerechten als het donker wat wij nuttigden op de laatste avond. Kortom: wij hebebn genoten en zouden dit hotel zeker nog eens bezoeken. Dan wat langer want in deze omgeving is nog genoeg te zien en te beleven. Dikke pluim voor de hotelmanager en zijn personeel!

Gereisd met partner in juni 2015

Hotel Modica Palace info