Milo

We hebben een aantal aanbieders voor Milo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Milo voor je op een rij gezet:

Reviews over Milo

Geweldige plek om te genieten en tot rust te komen

woco,
    24-10-2013

Mooi en opgeruimde accomodatie aan de voet van de Etna.

Erg lieve eigenaresse met een hart van goud. Standaard zijn er geen waterkokers aanwezig, maar op ons verzoek in verband met babyvoeding heeft ze er èèn gekocht en wil ze overal waterkokers plaatsen.

Ruim opgezet complex waar wij in een studio verbleven voorzien van kitchenette en terras met vrij uitzicht op Taormina en het lager gelegen Giarre.

Elke ochtend echt Siciliaans ontbijt met versgemaakte jams en diverse zelfgebakken koekjes en taarten.

Zwembad is niet verwarmd maar zelfs in september met de Zon nog hoog aan de lucht lekker verkoelend.

Gezien ligging op de Etna is een auto voorzien van diesel motor met veel vermogenskoppel op lage snelheid zeker gewenst.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Prima nieuw hotel

Rob Veldhuis,
    6-6-2009

Hotel is gebouwd in 2007 en is eigendom van een familie. De moeder des huizes kookt heerlijke italiaanse gerechten. Als je wat tekort komt zowel bij diner als ontbijt hoef je het maar aan te geven en het wordt geregeld. De kamers aan de achterzijde hebben uitzicht op de Etna en de kamers aan de voorzijde naar Catania en de zee. Prima kamers en vrij parkeren.

Gereisd met partner in mei 2009
Milo scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews