Aparthotel Oasi Azzurra Village

Aparthotel

We hebben een aantal aanbieders voor Oasi Azzurra Village voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Oasi Azzurra Village in het Nederlands

Erg leuk vakantie oord, voor jong en oud

Mariska
14-9-2012

Hier 1 nacht geslapen tijdens onze rondreis en heel eerlijk: het was echt heel gaaf. Groot complex waar de kids worden vermaakt door het animatieteam, je op het stukje prive strand kan ontspannen op de bedjes of een cocktail kan drinken met uitzicht op zee vanaf het terras. Zeer complete ruime kamers met handig keukentje. Het complex beschikt over een restaurant dat zeer goed is. (reserveer want ook de lokals genieten hier) Verse producten en voor spotprijzen ( uitmuntend goed bereide zwaardvis steak voor 10 euro)

Kortom, helemaal leuk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Oasi Azzurra Village in Messina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Oasi Azzurra Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.