Camping Sporting Club

58 reviews over Camping Sporting Club in het Nederlands

Mooi zwembad..slechte animatie..onvoldoende

cvh
24-9-2016

We hadden een mobile home bij touroperator geboekt. De stacaravan is net voldoende...oud en gehorig, en te dicht bij elkaar geplaatst. De lakens die we besteld hadden waren vies...... De bedden waren matig. De animatie was geheel op Italianen gericht.....geen engels geen duits en uiteraard geen Nederlands. Bij het zwembad werd heel harde muziek gedraaid...waarschijnlijk was die man die het geluid regeld doof. Restaurant was het enige pluspunt.......goed, simpel , goedkoop..... Zwembad was goed. Conclusie; Eens maar Nooit meer.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vreselijke camping

Saskia
7-9-2016

Vies veld. Duur coor wat je krijgt en opgesloten. Gericht op vermaak Italianen. Niet als camping voor meer dan een nacht. Je wilt niet bij de tent zitten zo naar ziet het er uit

Gereisd Met partner in september 2016

Even wennen

yolanda
21-8-2016

Kleine camping met veelal italianen , mooi zwembad (badmuts verplicht) en een campingwinkeltje met zeer beperkt assortiment. Camping was goed verzorgd en de mobilhome van touroperator was prima. Zorg wel dat je een auto hebt anders ben je wel erg beperkt in deze omgeving.

Nooit meer

V gelooven
12-5-2016

Samen met kids en kleinkids in de leeftijd van 2jaar tot 16 jaar voor opa zijn 65 ste verjaardag Wat een teleurstelling 3luxe chalets geboekt met mooi grasveld ,bbq,oven,volgens touroperator. Geen grasveld maar zwart zand waar de ontlasting van zwerfhonden en katten lag,vieze roestige bbq, geen oven geen koffiezetapparaat ,slechte bedden . Zefs een rat voor ons chalet . Geen verlichting voetbalveld deden ze niet aan 3 tennisrackets ,waarvan 1kapot ,1 dag animatieteam maar werden naar huis gestuurd te weinig Italiaanse kids. Slecht eten restaurant,w c verstopt in chalet ,paar keer gekeken toen werd door personeel camping de mop van veranda gepakt waar we de vloeren in chalet mee konden dweilen ,en paar keer mee door wc gepord afgespoeld en terug op veranda gezet. Dus mocht er een raar geurtje in chalet 106 zijn dan is dat De Mop? Rond 11uur in de avond ijzeren hek dicht dus niemand kan er meer op maar ook niet af, ook niet bij calamiteiten ,geen bewaking en niemand telf te bereiken,pas als personeel om 8 uur komt gaat de poort open,er waren mensen die om 7 uur moesten vertrekken,de receptie zou zorgen dat poort open was nou vergeet het 8 uur niet eerder. Niemand van touroperator aanwezig zelfs geen informatie op receptie We hebben gebeld naar touroperator maar niets gehoord. We zijn veel weg geweest naar mooie stranden en hebben heerlijk gegeten ,maar nooit meer naar sporting club village in mazara del vallo.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Prima camping met mooie zwembaden

Karin
10-8-2015

2slk-stacaravan gehuurd via touroperator, deze caravan voldeed helaas niet aan onze verwachtingen. Wij hadden de indruk dat wij pech hadden: de andere caravans en de 3slk-caravans zagen er beter uit. Prima camping, mooie zwembaden (badmuts verplicht, wordt streng op toegezien), goed restaurant, lekkere pizza's. Staanplaatsen niet bijzonder, sanitair verouderd, maar wel schoon. Personeel bijzonder vriendelijk. Gevlogen op Palermo, dan nog ca. 100 km over snelweg naar de camping. Goed te doen. Niet al te groot/breed zandstrand bij de camping. Supermarkt Coop langs boulevard (ca. 2 km), geopend tot 20.30 uur. Lidl aan de noordkant van de stad. Van hieruit Agrigento (Vallei der Tempels) en Erice/San Vito lo Capo bezocht. Goed te doen, 's morgens niet al te laat weg, dan iets bekijken, halverwege de middag naar een strand in de buurt en rond zessen weer terug rijden, zodat je voor het donker terug bent op de camping en daar in het restaurant kunt aanschuiven.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Leuke maar luidruchtige camping

Jana
27-7-2015

De camping is overzichtelijk en prima uitvalsbasis voor het zuid-westen van Sicilië. Wij zaten in een mobile-home. Die redelijk was, met airco. Veel harde muziek bij het zwembad en s' avond bij de kinderdisco. De kinderen konden overdag geen eens normaal een ijsje kopen bij de bar omdat ze er niet boven uit konden schreeuwen. Animatie, vreemd genoeg, vooral op volwassenen gericht. Aqua-gym en line-dance. Waar de Italianen trouwens massaal aan mee doen. Tip, ga bij voorkeur niet in augustus naar Sicilië, maar in july, dan is het overal lekker rustig. Strand bij porto Palo, tempels bij Selinunte, Mothia, marsala, Palermo zijn aanraders. Camping is ok, als je tegen harde muziek kan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Stank, muggen en zwerfhonden

J.R.
7-7-2015

Wat een stank bij aankomst! En dat bleef zo de hele vakantie, soms wat erger dan anders. Die komt van het riviertje naast de camping dat als open riool dienst doet. Blijkbaar erg fijne situatie voor de muggen, waar geen deet tegenop gewassen was. Aan de andere kant van de camping liep de rails waarover vanaf 6.30 's ochtends de treinen voorbij denderen. Op de camping zelf overal zwerfhonden en zwerfkatten. De animatie is erg actief met muziek tot minimaal 2 uur 's ochtends. In het laagseizoen is de mini-markt gesloten. Er is een stenen strandje op 400 meter lopen. Voor mooie zandstranden moet je naar Selinunte.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

fantastische camping

B.Holtmaat
11-6-2014

heel vriendelijk personeel. mooie plaatsen leuke contacten met de Sicilianen. Je wordt tegen een geringe prijs met de auto naar het stadje gebracht en gehaald. prima service. Heel goed restaurant. We hadden de acsi kortingskaart dat betekent €16,00 dus prijs/kwaliteit uitmuntend.

Gereisd Met partner in mei 2014

Heerlijke camping op n prachtig eiland!

Bauke
20-8-2013

Camping Sporting Club is ideaal gelegen als uitvalsbasis om het zuid/westen van Sicilië te ontdekken. Corleone, Erice en Palermo zijn zeker aanraders! De camping geeft je echt het gevoel in Italië te zijn met ruim 80% Italiaanse gasten. Ondanks dat waren er voor onze kinderen (7 en 10 jaar) genoeg Nederlandse leeftijdgenootjes. Voertaal van het animatieteam is Italiaans. Wel werkten er meerdere Nederlandse meiden op de camping. Personeel op de camping was vriendelijk en enthousiast. De camping is niet massaal, wel redelijk rumoerig dus niet aan te raden voor rustzoekers. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op camping Sporting Club!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

heerlijk plekje

van der waal
13-8-2013

Met 3 grote kinderen hier geweest.de oudste bezocht de beachpartys met veel plezier. Zij hebben zich goed vermaakt op de camping. aanbod aan animatie in italiaans. Weinig nederlanders op de camping. Aardig personeel. Behulpzaam bij het zoeken naar dokter. Zelfs meegereden daar naar toe. Personeel spreekt alleen italiaans. Maar wel nederlands sprekende medewerkers. 7 persoons caravan prima. Nieuw. Was schoon en compleet. Eten in restaurant goed en niet duur. Winkeltje daarintegen wel duur.strand dichtbij maar wel weg oversteken

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sporting Club in Mazara del Vallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sporting Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.