Hotel Hopps Hotel

Zoover silver Award 2018

Hotel Info

• Animatie
Meer hotelinfo

Een klein maar gezellig verblijf op Sicilië in Hopps Hotel. Gezellig aangeklede kamers met een knus balkon. Sommige met uitzicht op zee en zwembad. De eigenaren koken dagelijks verse gerechten tegen een aangename prijs. Hopps Hotel ligt aan de westkust van het Italiaanse eiland met op twee minuten lopen een zandstrand en beachbar.

789 reviews over Hotel Hopps Hotel

• 2018
    10Cleide18-07-2018

Zeker een aanrader. Ook om terug te gaan.

Ik vond de eten goed, vriendelijke personeel.

• 10Mark18-07-2018

Zeer goed maar weinig beweging in het stadje

Leuk hotel met een leuk anitmatieteam en goed eten. Mooie ruime kamers en een prachtig zwembad. Minpunt was het drrinken uit een machine .

• 5Jr16-07-2018

Nooit meer

Eerste keer in Sicilië en ook de laatste keer. Lokale bevolking zeer onvriendelijk. Eten heel eentonig en karig. Gekookte eieren waren snot. Iedere dag hetzelfde eten nagenoeg. Geen ijsjes (alleen tegen betaling) terwijl je in Italië zit.

10dagen was meer dan genoeg!

Winkels zijn voor 21u dicht. Ze deden ook weinig moeite om je te begrijpen. Zelfs met vertaal app niet.

SAN vito lo capo is een aanrader. Erg mooi strandje en gezellig winkelstraatje.

Zwembad was fijn, handdoekje leggen minder. Heb geen 1x gezien dat t terras werd afgespoten oid. Schoon was het in ieder geval niet.

€1780,- voor 10 dagen is echt veelste veel!

• 8Kim16-07-2018

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Mooi, net en schoon gerenoveerd hotel. Wij hadden een zeer ruime kamer, net opgeknapte kamer. Wij kregen wel elke dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Top reisleiding vanuit de organisatie. Super gemotiveerd en altijd vriendelijk. In de week dat wij er waren geen ligbedjes-aan-het-zwembad-probleem. Het eten was voor ons niks, maar je betaalt ook niet de hoofdprijs. Wel prachtig uitzicht over de Middellandse Zee, terwijl je je pizza eet. Leuk stadje met echt de Italiaanse bevolking. Erg leuk om te zien. Mooi plein en leuke markt. Voor ons zeer gemoedelijke omgeving.

• 6J. Steegen12-07-2018

Toch een stuk beter verwacht

Van 1 juli tot en met 10 juli in hotel hopps verbleven. Bij aankomst op de luchthaven al het karakter van de hostes van touroperator mogen ervaren. We kregen het verwijt dat we ons niet hadden afgemeld voor de transfer naar het hotel, terwijl we dit Wel hadden gedaan en ook op haar papiertje stond vermeld No Transfer. Eenmaal aangekomen in het hotel een biertje besteld, niet te zuipen!!! Het bier in het restaurant tijdens lunch en diner was iets beter, maar dit had je na een paar dagen ook gehad. Eten was niet slecht maar ook niet goed, de rest van de all-in frisdrank en koffie niet lekker. Voor een lekkere koffie moest je betalen. Kamers netjes maar zeer gehorig, en jammer genoeg geen balkon op de familiekamers. Omgeving van het hotel vuil en bouwval, overal hopen stinkende vuilzakken!! Geen mooi strand, geen mooie haven, geen fijne terrasjes...We wisten dat het niet toeristisch was, maar het was er gewoonweg vuil. Auto huren is het absolute must. Wij gaan nooit meer terug!!

• 10Donnie01-07-2018

Keuj hotel voor weinig. Zeker een aanrader!

Het is een mooi, gerenoveerd hotel. De prijs/kwaliteits verhouding is goed. Leuk animatie alleen ontbreekt er animatie voor de kleintjes.

• 9Juna12-05-2018

Prima vakantie!

Leuk hotel aan zee en Kamer erg schoon maar erg gehorig. Ik had de pech dat ik naast een snurkend stel sliep, ze hebben een heel oerwoud omgezaagd alle nachten. Een andere kamer kreeg ik niet, alle kamers volgeboekt. Neem dus Neem voor de zekerheid goede oordoppen mee. We hadden een kamer aan de achterkant, wel fijn want dan hoor je luide muziek niet vh hotel. Eten is bijzonder goed en gevarieerd, veek vis en groenten gegeten. Klein centrum en piazza op loopafstand en treinstation 500 mtr verderop om een tripje naar Marsala of Trapani te maken. Trip naar Palermo-doen! Wat een prachtige stad. Al was de gids erg langdradig. Prima vakantie, ik hoef er niet nog eens naar toe. Misschien de oostkust eens proberen.

Met vriendelijke groeten, Hopps Hotel Team, Assistente Presidenza, 18-06-2018

Beste Juna, Fijn om te horen dat dat u het naar uw zin heeft gehad tijdens uw vakantie. Het maakt ons blij te horen dat het eten ook in de smaak viel. Wij snapen dat de gehorigheid van de kamers iets minder is en daar bieden wij onze excuses voor aan. Dit staat genoteerd en er zal naar gekeken worden. Misschien dat wij u in dat geval kunnen overtuigen om ons nog een keer te bezoeken.

• 9Karin10-05-2018

Prima hotel en fantastische animatie

Goed hotel, goed eten, perfecte locatie, zeer vriendelijk personeel en met name het animatie team was top! Onze dochter heeft volop genoten van de mini club, met special thanks to Federica, waar ze dol op was. Voor de kamer heb ik een 7 gegeven, het werd qua schoonmaak goed bijgehouden, maar onze kamer had een ietwat gedateerde badkamer.

Met vriendelijke groeten, Hopps Hotel Team, Assistente Presidenza, 18-06-2018

Beste Karin, Het maakt ons blij om te horen dat uw vakantie zo geslaagd is. Wij zullen de complimenten aan het animatieteam en Fedirica zeker doorgeven, dat zullen ze fijn vinden om te horen. De gedateerde badkamer staat genoteerd en we zullen in overweging nemen wat we kunnen doen. Wij zouden u graag vaker willen verwelkomen bij ons om u nogmaals een goede vakantie te geven.

• 9Marijke Verduin10-05-2018

Een heerlijke ontspannend vakantie!

Het hotel is heel netjes, alles wordt keurig bijgehouden. Ze zijn de hele dag aan het schoonmaken. Kamers worden keurig bijgehouden. Het eten is prima, niet teveel variatie maar goed te eten en alles wordt snel bijgevuld. Wij hebben genoten van de vriendelijkheid van het personeel, met name van het animatieteam. Die doen zo hun best en het ziet er niet uit als werk voor ze, ze hebben er echt lol in! Complimenten daarvoor! Onze kinderen genoten ervan. Ook een compliment voor de badmeester die alles nauwlettend in de gaten houdt en zijn best doet om je te helpen waar hij kan. Wij hebben een topvakantie gehad in hotel Hopps, touroperator had alles ook goed geregeld dus alleen maar lof.

Met vriendelijke groeten, Hopps Hotel Team, Assistente Presidenza, 18-06-2018

Beste Matjirike Het maakt ons blij om te horen dat uw vakantie zo geslaagd is. Wij zullen de complimenten aan het animatieteam en voor de badmeester zeker doorgeven, dat zullen ze fijn vinden om te horen. Wij zouden u graag vaker willen verwelkomen bij ons om u nogmaals een goede vakantie te geven.

• 2017
    8Lisanne Bons16-10-2017

Heerlijke vakantie gehad.

Het is een heel fijn Hotel. Personeel is super aardig en behulpzaam. De locatie is top. Je bent zo bij het strand en het centrum. Het centrum is gezellig en goed overzichtelijk. Voor uitstapjes moet je echt een auto huren. Het openbaar vervoer is vanuit hier minder goed geregeld en ben je heel lang onderweg. Het eten is het hotel ervaarde wij als iets minder. Vooral de kinderen vonden het niet zo lekker. Er is wel naast de eetzaal een Pizzaria in het hotel waar je gebruik van kan maken dus de kinderen hebben iedere dag wel een pizza gegeten. Voor een weekje geen probleem en we zijn er ook op uit gegaan en onderweg gegegeten. Het is trouwens geen verwarmd zwembad. Het is in oktober echt te koud om met een baby/ peuter/ dreumis het zwembad in te gaan

1 tip over Hotel Hopps Hotel

• koen ross, 21-10-2018

Ga met de trein naar Trapani en vervolgens met de kabelbaan naar Erice.

Huur een auto (naast het hotel) en ga 2 dagen naar de Zafferana en bezoek zo de Etna. Op de terugweg over Agrigento. Interessante plaats.

Ook Castelverano is een bezoek waard. In het museum staat Ephebus.

In Mazara del Vallo kan je een stadswandeling met een gids doen. Zeer interessant. Vergeet dan niet het Ornitologisch museum te bezoeken.

21 vragen over Hotel Hopps Hotel

• fred, 20-07-2019

fiets huur

wie weet waar dat mogelijk is en wat de kosten zijn

• Sylvana, 19-05-2019

Activiteiten in avond

Is er ‘s avonds wat te doen in het hotel?

• Ann Römer , 08-04-2019

Kamers

Weet iemand of er een waterkoker op de kamer staat

Tasha, 02-05-2019

Er is geen waterkoker op de kamer

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts