Hotel Hopps Hotel

Hotel Hopps Hotel
8,5

Een klein maar gezellig verblijf op Sicilië in Hopps Hotel. Gezellig aangeklede kamers met een knus balkon. Sommige met uitzicht op zee en zwembad. De eigenaren koken dagelijks verse gerechten tegen een aangename prijs. Hopps Hotel ligt aan de westkust van het Italiaanse eiland met op twee minuten lopen een zandstrand en beachbar.

46 reviews over Hotel Hopps Hotel in het Nederlands

Te veel tekortkomingen

Jolijn en Manfred
23-8-2018

Mensen,als je nog moet boeken,NIET boeken!!! Eten is eenzijdig en niet gevarieerd.Bier word in frisdrankglazen van 10 jaar oud gedaan en smaakt naar slootwater!Erg gehorig de kamers!Strand is mooi maar niet echt voor het hotel!Zwembad zit om 19.00 uur dicht!Vanaf 22.00 uur bijbetalen voor slootwater of andere drank!Het zou vier sterren moeten zijn,maar naar mijn beleving zijn 2 sterren meer dan genoeg.Ik zeur niet gauw,alleen in deze was het mijn zuur verdiende geld wat ik aan deze vakantie heb uitgegeven,nooit meer Maris Life!Er waren teveel dingen die niet goed/Matig/slecht waren!Het animatie team maakt het leuk en deed het geweldig.de rest is naar mijn mening geldklopperij!!

Natali
19-8-2018

Een gezellig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldig zwembad waar de kids vrij kunnen spelen. De activiteiten voor de kinderen zijn leuk georganiseerd. Het eten was suoer lekker.

Prima hotel in een leuk stadje

Coeimans elke
18-8-2018

Mooie ligging, fantastische familiekamer, heel kindvriendelijk!

Super vakantie

Jack de Ronde
18-8-2018

Mooi hotel en goede ligging. Op korte afstand een leuk strand met keien en veel vissen. Strand hoort bij hotel dus goede service bij strandpaviljoen. Mooie gebouwen en leuke winkels in de buurt en langs het strand een braderie. Mensen die werken in het hotel zijn heel vriendelijk. Eten is goed maar vergelijk het niet met Turks all inclusive. Kamers zijn netjes, goede douche. Excursies mogelijk. 2 zwembaden heel schoon, wordt goed onderhouden, zijn duidelijke regels maar daarom ook ideaal voor kleinere kinderen. Animatie heel goed. Niet overvolle programma's. Heel goede vakantie gehad en willen volgend jaar hoogstwaarschijnlijk weer.

Nooit meer!!

Esther
16-8-2018

Laten we beginnen met enige wat ik wel goed vond, enthousiast animatieteam en personeel achter de bar. En dan de rest, te veel geld betaald voor 2 wk! Kamer niet schoon, balkonvloer vies, herrie 's avonds, handdoekje leggen v.a. 06.30 (!!) bedjes bij zwembad vies, controle zwembad afwezig van 13.00-15.00 uur (is er dan geen controle nodig ?!). En dan het eten, te schandalig -> 2 wk lang hetzelfde fruit (abrikoos/pruim - te hard of beurs), ontbijt 2 ouderwetse broodroosters waar er 1 maar van werkte, alleen wit brood, geen variatie in beleg, geen ijsje voor de kinderen, snacks om 16.00 uur iedere dag hetzelfde, minimaal toetje (of op of niet koud), lunch alleen warm, koffieautomaat werkt helft van de tijd niet (wilde je lekkere koffie moest je betalen!) en je mag geen eten mee van restaurant naar pizzeria (lastig als je kind daar wel wil eten), lobbybar niet open. Kortom ... touroperator, haal dit hotel uit je pakket.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Ine
6-8-2018

Het was een super vakantie. Animatie was top. Eten top.

Zeker een aanrader. Ook om terug te gaan.

Jennifer Velsink
6-8-2018

Positief: Geen drukke jongeren, schone kamer, lieve leuke meiden van entertainment Beetje negatief: Personeel resto mag sympathieker zijn, maar wel oké

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Zeer aan te raden voor een gezin .

Steve
6-8-2018

De kinderen hebben ontzettend naar hun zin gehad, personeel was heel vriendelijk het eten was ook TOP. voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar, tot slot was het annimatie team zeer leuk voor de kinderen .

Madelon Amoako
6-8-2018

Het is kindvriendelijk, prachtig en gezellig

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

leuk voor 1x , maar ga niet meer terug.

as en yas
6-8-2018

laat ik beginnen met het goede:kamer was goed! mooi,schoon en goed verzorgd.Zwembad is groot en mijn dochter van 8 vond hem top! personeel erg vriendelijk en vooral het nederlandse animatie team van marislife was top! voor al Ilona (zonde en spijtig voor marislife dat zij ermee is gestopt) en Lisanne en Harm!!toppers!Iedereen zweert bij de pizzeria, ik vond het eten daar te vet.dus was de overige dagen met mijn dochter in het buffetrestaurant te vinden. Hier hadden ze wel gezonde variaties. Veel vis en salades. Het eten is niet top maar zeker niet slecht te noemen. min punten:all incl. is alles behalve all incl. De formule loopt maar tot 22:00 uur en voor 5 euro p.dag per persoon kan je hem verlengen naar 00:00. Dit vond ik zelf echt schandalig omdat de vakantie al duur zat was . wifi moet je voor betalen en de locatie is echt zwaar ruk. lang rijden om wat te zien.1,5 uur met een bus zeker!excursies duur en de meeste niet waard.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hopps Hotel in Mazara del Vallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hopps Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.