Hotel Hopps Hotel

Hotel Hopps Hotel
8,5

Een klein maar gezellig verblijf op Sicilië in Hopps Hotel. Gezellig aangeklede kamers met een knus balkon. Sommige met uitzicht op zee en zwembad. De eigenaren koken dagelijks verse gerechten tegen een aangename prijs. Hopps Hotel ligt aan de westkust van het Italiaanse eiland met op twee minuten lopen een zandstrand en beachbar.

541 reviews over Hotel Hopps Hotel in het Nederlands

Leuk voor de eerste keer op sicilië

Rene
24-8-2019

Mooi schoon hotel lekkere burgers en pizza's mooie snorkel plek er word veel gedaan aan animatie er moeten bij het zwembad meer lucht bedjes komen nu is het een handdoek strijd nu mogen er nu geen ballen dat moet veranderen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prima hotel in een leuk stadje

R van
24-8-2019

Zeer vriendeliijk hotelpersoneel, schone kamers ,eten een zeven . Entertainment in de avond kan beter, niet echt nederlands gericht en meer italiaans gericht. Tip:karaoke Met scherm , voetbalscherm ,en meer info over andere dingen die er te zienzijn in de omgeving. Tip voor de ligstoelengevecht in ochtend, per kamer minimaal een ligstoel met nr

Super land,super hotel.

Ruben
22-8-2019

Nette ruime kamers. Schoonmakers komen elke dag langs, en is ook goed schoon! Eten in restaurant is erg goed en het bufet is gevarieerd. Ruim zwembad, snelle bediening aan de pool bar en geweldig personeel, super vriendelijk en willen overal mee helpen. Echt de moeite waard!

Stip Reizen

Leuk, na verbetering wellicht voor herhaling vatba

Peter dekker
22-8-2019

Goed hotel, alleen drinken is stipt tot 10 uur. Vaak waren ook de glazen op. Diner kan wat gevarieerder. Pizza is top. Strand is niets. Alleen rots en steen.

Strand is een farce

Rens Muller
21-8-2019

Het beloofde strand was een farce. Op deze vieze strook zand laat je je hond nog niet uit.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor de prijs zeker goed te doen!

Francis
21-8-2019

Goed hotel, erg vriendelijk personeel. Airco werkt subliem. Het eten was goed, vers en lekker. Voor het all inclussive pakket zou het dranken assortiment uitgebreid moeten worden .Voor de vlees liefhebber wat minder keus. Het beloofde strandje was een drama. Erg klein en smerig.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fam. B.
15-8-2019

2 weken heerlijke vakantie gehad. Leuke uitstapjes gemaakt. Vriendelijk en hardwerkend personeel. Eten was erg lekker en voldoende keuze. Ik begrijp sommige referenties niet, wij kwamen niks tekort. Mensen klagen over handdoekje leggen, maar veel mensen doen hieraan mee. Zelf vonden wij het heerlijk aan het strand. Lekker rustig met een bedje en wat te drinken. Komen zeker nog eens terug.

Geen tweede keer meer

De water
14-8-2019

Er is geen echt strand maar een strookje met veel rotsen, het eten is goed maar simpel, voor het zwembad moet je vroeg opstaan voor een bedje. De entertainment is schaars er word alleen s'morgens aqua gym gedaan en voor de rest van de dag zie je weinig. Kamers worden prima schoon gemaakt, Maar de douche is wel met wat gebreken. En het merendeel van het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, maar 1 keer hier heen is meer als zat.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Goed hotel, maar niet met kinderen

fam M
13-8-2019

Leuk hotel, maar niet kindvriendelijk. Onze kinderen van 9 en 10 jaar vonden het geen leuk hotel. Ze mochten niet in het water springen, duiken of met een strandbal gooien. Het enige dat ze mochten was stil liggen op een luchtmatras... niet echt waar kids aan denken als ze een zwembad zien. Uiteindelijk zijn we dan maar naar het strand gegaan, daar is één van onze kinderen door een kwal gebeten, jammer dat dit nergens vermeld stond. Gelukkig heeft Claudio (lifeguard) hem onmid goed verzorgd. Verder zijn de fam kamers heel ruim en proper. Er zijn 2 restaurants (pizzeria en buffet) er is niet heel veel keus, maar wat we gegeten hebben was wel altijd lekker. Er mocht wel meer fruit aanwezig zijn. Tussen 16u -17u zijn er mini pizza's, chips en nootjes te verkrijgen. Dit mocht ook iets uitgebreider zijn. Het hotel ligt in een heel gezellig stadje met een leuke winkelstraat, terrasjes en historische gebouwen. Live muziek in hotel was leuk!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Super

Joris
13-8-2019

Voor de perfecte prijs/kwaliteit verhouding is dit het ideale hotel. De kamers zijn schoon, het personeel is zeer vriendelijk en het eten is goed. Mocht je in het restaurant niks vinden wat je lekker vind (kan ik me bijna niet voorstellen aangezien er voor iedereen wel wat ligt), is er ook een apart restaurant waar je pizza´s uit een houtskooloven krijgt of een eventuele hamburger. In ieder geval voor iedereen wat wils.

Het zwembad is ligt er goed bij en is schoon.

De animatie is ook hartstikke leuk. Ze gaven onder andere lessen zumba of salsa dansen. S´avonds is er voor de kleine kinderen ook een leuke (mini) disco waar ze met de animatie lekker kunnen dansen.

Het enige wat iets minder was, was dat er niet genoeg zwembad bedjes zijn. Voor de rest raad ik Hopps zeer zeker aan!

Gereisd Alleenreizend in juli 2019

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hopps Hotel in Mazara del Vallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hopps Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.