Hotel Hopps Hotel

8.7Hygiëne

Zoover silver Award 2019

Hotel Info

• Animatieprogramma

Een klein maar gezellig verblijf op Sicilië in Hopps Hotel. Gezellig aangeklede kamers met een knus balkon. Sommige met uitzicht op zee en zwembad. De eigenaren koken dagelijks verse gerechten tegen een aangename prijs. Hopps Hotel ligt aan de westkust van het Italiaanse eiland met op twee minuten lopen een zandstrand en beachbar.

541 reviews over Hotel Hopps Hotel in het Nederlands

• 10Sarah29-08-2019

Zeker een aanrader. Ook om terug te gaan.

Het animatienteam was geweldig en het eten was heerlijk. Het zwemabd was altijd schoon en je werd altijd goed bediend. Ik zou dit hotel zeker aanraden voor jong en oud.

10Service
    9Eten
    10Kamers
    9Hygiëne

• 10Susanna29-08-2019

Geweldig

De mensen van de animatie zijn super gezellig en doen onwijs hun best om het zo goed mogelijk naar je zin te maken. We hebben lekker en veel gegeten.

10Ligging
    10Service
    10Eten
    9Kamers
    9Hygiëne

• 8Yoowha29-08-2019

Wij hebben hier weer fantastische tijd gehad!

Wij waren hier twee jaar geleden en het hotel is erg oogeknapt sfeer is nog steeds goed en personeel erg aardig wij genieten van de Siciliaanse sfeer niet toeristisch trein naar Mazzaro is een aanrader

7Eten
    6Kamers
    8Kindvriendelijk
    8Zwembad
    7Hygiëne

• 8Placido29-08-2019

Prima hotel in een leuk stadje

goed hotel voor waar voor je geld, all-inclusive concept van 10 tot 10 dat beperkend is, het zou beter zijn om te arriveren tot de dagelijkse sluiting van de bar om middernacht met all-inclusive, schone kamers, maar een beetje klein en niet goed geluiddicht. top personeel. maar de echte kracht is het eten !!! goede variëteit en kwaliteit, zowel in het hoofdrestaurant als in de pizzeria !!!

7Service
    7Prijs/kwaliteit
    10Eten
    7Kamers
    8Zwembad

Met vrienden

• 9Rik Bottenberg28-08-2019

Prijs -> kwaliteit verhouding goed!

Prima hotel. Zie hier reviews voorbij komen die echt niet overeen komen met wat wij hebben meegemaakt. Hotel is fatsoenlijk, elke dag nieuw handdoeken en schoonmaak zoals het hoort. Eten verschilt per dag wel vaak spagetti, rijst etc. Dit is in het hoofdrestaurant. Mocht je nou die dag liever voor iets anders willen gaan kun je buiten waar ze een klein restaurantje hebben nog vanalles eten zoals burgers, frietjes, pizza etc. Pizza”s worden ter plekke bereid heel lekker. Het enige wat wij merkten is dat er te weinig bedjes waren voor het aantal mensen in het hotel. Al hebben wij daar zonder “handdoek leggen” geen last van gehad. Op het “strand ( zie andere reviews hierover) ” aan de overkant van de weg kun je aan het barretje cola , fanta en water krijgen als je het polsbandje laat zien van all inclusive. Op zich goed geregeld aangezien je niet in een resort dat direct aan het strand ligt verblijft. Elke dag Animatie super!!

6Ligging

• 1John voorden26-08-2019

Nooit meer vies 1 ster en dat alleen in de kamer

Wat een troep hier echt verschrikkelijk ,Nooit meer vies 1 ster en dat alleen in de spiegel van de badkamer. Koud eten en elke dag het zelfde. Een massa hotel met een eet schuur wat meer op een wachtruimte van een bus station lijkt. Zwembad vies en alle stoelen zijn bezet om 6 uur in de ochtend al en dan moet er iets van een strandje door gaan schuin voor het hotel waar je niet eens in het zeewater mag zwemen. Personeel is zeer onvriendelijk. Het niveau van het hotel is nul. En nooit 4 sterren. Belachelijk gewoon. We zijn om zoek naar een ander hotel want alles is beter dan deze troep bah!!!

4Ligging
    1Zwembad
    1Hygiëne

• 8Miranda26-08-2019

Prima voor 8 dagen

Hopps hotel viel me ondanks de toch wat slechte reviews heel erg mee ...het is er super schoon en goed onderhouden ...vriendelijk personeel vooral Solan meisje bij de pizzeria spreekt redelijk Engels en altijd ondanks de hitte vrolijk ! Het eten is super vers en warm en naar mijn mening genoeg keuze ! Een groot nadeel is dat er geen genoeg bedjes bij het zwembad staan en je verplicht bent vroeg op te staan ..het zwembad is te klein voor het aantal gasten echt een drama ...wat ik ook een drama vond is dat je nergens water kunt tappen om.te drinken...je kunt water halen bij de bar maar 1 klein glaasje...in een land waar je geen kraanwater kunt drinken is dat echt een drama ...tip voor het hotel plaats een watertap of soort watertank zodat gasten hun flesjes kunnen vullen !! Het strand is erg vies Stadje is leuk en mooi..super goede ijssalon hotel uit gelijk rechts eerste ijssalon ...geweldig!! Ook super goede koffie

7Kamers
    6Zwembad

• 9Henkie25-08-2019

Prima hotel in een leuk stadje

Super fijn verblijf gehad. Het hotel zag er netjes en verzorgd uit. De kamers waren mooi en het balkon was ook fijn om erbij te hebben. Het eten was goed, de pizerria is een aanrader! Stadje is klein maar wel gezellig.

9Eten

• 9William en Kitty25-08-2019

Prima hotel in een leuk stadje

Mooie schone kamer, leuk personeel vooral het animatieteam. Het buffet is prima.

9Service
    10Kamers

• 7Richard24-08-2019

Prima hotel, goede prijs, 4 sterren is teveel

Goede prijs kwaliteitverhouding. Entertainment kan wel wat beter, te harde muziek overdag, een valse zanger in de avond. Iets meer bedjes en parasols bij het zwembad zou zeer welkom zijn. Prima eten. Kamers zijn schoon. Ligging is goed. All inclusief concept houdt op na 22.00 uur, dat zouden ze moeten afschaffen.

6Service
    7Eten
    8Kindvriendelijk
    7Zwembad

Met jonge kinderen

1 tip over Hotel Hopps Hotel

• koen ross, 21-10-2018

Ga met de trein naar Trapani en vervolgens met de kabelbaan naar Erice.

Huur een auto (naast het hotel) en ga 2 dagen naar de Zafferana en bezoek zo de Etna. Op de terugweg over Agrigento. Interessante plaats.

Ook Castelverano is een bezoek waard. In het museum staat Ephebus.

In Mazara del Vallo kan je een stadswandeling met een gids doen. Zeer interessant. Vergeet dan niet het Ornitologisch museum te bezoeken.

21 vragen over Hotel Hopps Hotel

• fred, 20-07-2019

fiets huur

wie weet waar dat mogelijk is en wat de kosten zijn

• Sylvana, 19-05-2019

Activiteiten in avond

Is er ‘s avonds wat te doen in het hotel?

• Ann Römer , 08-04-2019

Kamers

Weet iemand of er een waterkoker op de kamer staat

Tasha, 02-05-2019

Er is geen waterkoker op de kamer

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts