Hotel Hopps Hotel

Hotel Hopps Hotel
8,5

Een klein maar gezellig verblijf op Sicilië in Hopps Hotel. Gezellig aangeklede kamers met een knus balkon. Sommige met uitzicht op zee en zwembad. De eigenaren koken dagelijks verse gerechten tegen een aangename prijs. Hopps Hotel ligt aan de westkust van het Italiaanse eiland met op twee minuten lopen een zandstrand en beachbar.

541 reviews over Hotel Hopps Hotel in het Nederlands

Leuke vakantie gehad leuke omgeving

Amanda
7-9-2019

Een goed hotel met leuke animatie, goede aqua gym, mini disco. Goede pizzaria andere restaurant. Iets minder afwisselendqua eten maar het eten wel goed. Lief personeel en goede schoonmaak. Harde bedden.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch, leuke stad gezellig

Sander
7-9-2019

Het personeel is heel goed en vriendelijk, het eten is prima. Het hotel is prima en als je wat nodig hebt staan ze voor je klaar. Echt geen klachten

Gereisd Met partner in september 2019

Prima hotel in een leuk stadje

Kevin
7-9-2019

Gezellige sfeer, goede limochello, goed voor een korte relaxte vakantie, vriendelijk personeel. Bedjes worden geregeld als ze geclaimd zijn.

Super land,super hotel.

Nina
6-9-2019

Uitstekende service, vriendelijk personeel. Kamers worden prima schoon gemaakt, Maar de douche is wel met wat gebreken. Prijs/ kwaliteit is dit een aan te raden hotel. Het eten is inorde elke dag wat anders met genoeg variatie en keuze uit 2 restaurant.

Hopps is Topp!

Mo P.
4-9-2019

Wat een heerlijk hotel! Ik begrijp niets van de negatieve of matige reviews hier. Wij vonden het eten zalig, heel gevarieerd en altijd voldoende. De kamers zijn keurig met fijne bedden. Het strand is top, je moet alleen even een stukje naar rechts lopen naar Sunny Beach en ik denk dat niet iedereen dat door had 9(er staat een groot bord van de touroperator....) Bij Sunny Beach staan gratis bedjes en is er heel de dag drinken. Je kunt ook iets bij de bar bestellen maar daar moet je voor betalen. Het hotel ligt aan een gezellige boulevard, je loopt in 5 minuten naar het centrum. Hier zijn leuke winkels, mooie straatjes, pleinen en lekker ijssalons! Wij hebben de excursie naar Erice gedaan, echt een aanrader! Kortom, een heerlijke vakantie

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Matig hotel - geen aanrader

Jay
1-9-2019

We hebben vakantie nodig om van deze vakantie bij te komen. Tussen 1 en 3 (siësta) lig je heerlijk aan het zwembad. Buiten deze tijden staat de muziek hier zo hard dat een gemiddelde nachtclub er jaloers op zou zijn. Pluspuntje bij het zwembad is de vriendelijke badmeester Jack. Het stenen "strand" stelt inderdaad niet veel voor, maar hier kan je wel rustiger liggen. De kamers zijn vreselijk gehorig. Met een beetje geluk kan je een paar uur per nacht slapen. Het eten is prima.. wel iedere dag hetzelfde. Het stadje zelf is leuk om doorheen te lopen, maar ook dit heb je binnen 1 uur gezien. Al met al is het hotel prima voor een paar dagen maar wij zouden zeker voor een ander hotel gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Waardig hotel en rustig gelegen

Dieter
31-8-2019

Prijs/ kwaliteit is dit een aan te raden hotel. Een paar minpuntjes; Avond animatie kan beter doormiddel van meerdere animatoren en shows of live acts, je moet er vroeg bij zijn voor een bedje aan het zwembad, met een bal spelen in het water kan niet altijd. Ondanks deze minpuntjes was de kamer zeer proper, het zwembad zeer ruim, het eten was gevarieerd al zie je hier veel vis passeren. Boottrip is zeker aan te raden en het animatie team + Allesandro zijn een voor een zeer sympathieke mensen. Kortom ik twijfel er niet aan wanneer men meer naar de feedback gaat kijken en nog meer investeringen doen zoals ze al deden dat dit hotel de place to be zal zijn in Mazara del vallo. Een gouden tip; Wanneer je niet akkoord bent met iets kan je gerust iemand aanspreken en wordt het opgelost.

Zeker een aanrader. Ook om terug te gaan.

Tiemen
31-8-2019

Een mooi hotel met groot zwembad. Het eten is inorde elke dag wat anders met genoeg variatie en keuze uit 2 restaurant. Toffe animatie met een dag vol activiteiten. Vriendelijk personeel.

Prima, maar niet voor herhaling vatbaar

Ilse
29-8-2019

Het animatieteam is echt top! Super aardig en doen heel erg hun best om het je naar de zin te maken. Alessandro en Sondes zijn echte toppers! Verder kan het hotel wel wat verbetering gebruiken. Onze kamer was erg mooi en ruim. De bedden waren vreselijk hard. Het begrip all inclusive ligt hier wel heel anders. Er moet veel worden bij betaald. Wil je na 22.00 uur nog wat drinken, moet je aan het begin 70 euro bij betalen. De plaatjes van Mazara kloppen ook niet. Als je naar het strand wil, moet je s ochtends of s middags met de bus. Verder is Mazara mooi en gezellig. Verder niet veel te beleven.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Maud
29-8-2019

Het animatieteam is erg vriendelijk. Er worden veel verschillende avtiviteiten georganiseerd de hele dag door. Bedden konden wel beter iets te hard. Eten qua prijs kwaliteit oke. Smiddags en savonds de optie main restaurant of buiten pizza, burgers etc. Leuk stadje in de buurt met gezellige locals. Verschillende excurciesbeschikbaar via de receptie.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hopps Hotel in Mazara del Vallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hopps Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.