Hotel Hopps Hotel

Hotel Hopps Hotel
8,6

Een klein maar gezellig verblijf op Sicilië in Hopps Hotel. Gezellig aangeklede kamers met een knus balkon. Sommige met uitzicht op zee en zwembad. De eigenaren koken dagelijks verse gerechten tegen een aangename prijs. Hopps Hotel ligt aan de westkust van het Italiaanse eiland met op twee minuten lopen een zandstrand en beachbar.

474 reviews over Hotel Hopps Hotel in het Nederlands

Veel Nederlanders, verhouding prijs-kwaliteit +/-

Nadia
14-7-2019

Aangekomen op het vliegveld bleken we 4 touringcars vol NL-ers tegelijk naar het Hopps Hotel te gaan. We mochten om 22u nog eten en de incheck werd goed en snel afgehandeld. Onze kamer was erg ongezellig ingericht (er blijkt veel verschil in te zitten per kamer). Er was een hard tweepersoonsbed, een klein bureau, geen stoelen, een kleine tv aan de muur, een goede koelkast, goedwerkende airco, een erg klein kluisje en een heerlijke douche met een verschrikkelijk douchegordijn. Het zwembad en de ligbedden zijn prima, Jack leeft de regels goed na. Het ontbijt is elke ochtend hetzelfde, wel vers. Lunch/Diner: altijd 1 pasta, 1 rijstgerecht, viskeuze en warme/koude groenten, de rest wisselt (kip/varken, patat,aardappel,etc) De pizzeria is redelijk goed, maar pizza's zijn minimaal belegd. Er zit een behoorlijke chloorsmaak aan het drinken, veel suiker in het drinken. De animatie is slecht! Weinig activiteiten, niets voor kinderen.

Gereisd Met partner in juni 2019

Fijn weekje niets doen in de zon

Geine
14-7-2019

Leuk hotel gebouwd om de 2 zwembaden heen. All-in concept echter wel maar tot 2200 uur daarna zou je moeten bijkopen tot 0000 uur. 2 restaurants waarvan de pizzeria/fritesbar met lunch en diner open is. Eten daar was eenvoudig maar wel goed. Duurde soms wat lang met leveren. Het andere restaurant was in buffetvorm. Veel variatie en goed Italiaans eten. Kamers zijn schoon maar wel aan de kleine kant. Balkon apart bij te boeken maar aan te raden om te doen. Centrum is niet veel te doen en openbaar vervoer is niet top. Aandachspunten voor ons waren de gehorigheid van de kamers en het 1 persoons entertainement. Rest prima om een weekje niets te doen in de zon en fijne zwembaden.

Mooie vakantie voor een mooie prijs ( begin juli)

Marion Smeets
13-7-2019

Het is een netjes en schoon hotel. Bij het zwembad wordt aan handdoekje leggen gedaan vanaf een uurtje of 6! Wij hebben er geen gebruik van gemaakt en hadden haast een prive strand! Bij de zeer aardige beachboy Claudio. Gratis standbedjes en parasol. Wil je een bedje niet op het strand kan dat ook tegen betaling. Je kunt hier all inclusive water, cola en lemon krijgen. Bij de andere bar de andere drankjes tegen betaling. Wij hebben auto gehuurd bij bedrijf dat zit in de lobby, goede service. Helaas krijg je geen fles water in de kamer, zou een tip zijn voor het hotel. Wij hebben het plaatsje als zeer gezellig ervaren. Na 10en gingen we daar nog heel. Leuk terras bij de vintage bar en lekkere ijsjes bij de overvolle ijssalons, een aanrader. Je kunt ook je kamer verlengen op de laatste dag voor eur 50 tot 16.00 uur. Ontbijt lekker, restaurant niet altijd even goed, maar a la carte pizza (uit steenoven) en burger, saladebar uitstekend.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Erg fijn verblijf

Klaasje Oosterhof
13-7-2019

Wij hebben een fijn verblijf gehad . Alles was naar wens en eten prima . Ook de begeleiding van onze hostessJolanda bij opname ziekenhuis van mijn man was geweldig . Waar wij veel steun aan hebben gehad en het verblijf in hotel Hopps hebben wij als erg goed ervaren en komen zeker terug

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Ondanks dat het hotel goed is nooit meer. 🌞🌞

Sonja Klein
11-7-2019

Goed hotel, in de stad zelf is niet zoveel te beleven. Vooral jeugd die van uit gaan houd is het geen juiste bestemming.

Zeer aangenaam verrast

Petros
5-7-2019

90 % van de medewerkenden is gedreven om de gast het naar de zin te maken. De directie is makkelijk aanspreekbaar en eet als een goede kapitein betaamt tussen zijn gasten. Het eten is zeer uitgebreid, gezond en voor elk wat wils. Wij hebben de he le wereld over getrokken en zijn heel wat gewend, en deze buffetvorm is zeer geslaagd en erg gevarieerd. Wie niet in de wat schrale eetzaal wil eten gaat gezellig buiten dineren. We zijn vaak verrast door dit hotel en zeker gelet op het geringe bedrag wat je moet betalen. De kamers voldoen en zijn schoon. Het stadje is vlakbij en wie meer wil zien gaat op in de vriendelijke bevolkingen en ontdekt nog veel meer en het dorp herft iedere avond activiteiten. Bij het hotel kun je je ook vermaken als je dat wilt met een enthousiast team animatie. Wil je rust aan het strand dan dan bezoek je de strandbar op slechts 3 minuten lopen. Genoeg dingen in de omgeving te beleven in 2 tot 3 weken.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

Lindsey
3-7-2019

Super vakantie gehad ! Voor de prijs is het echt een goed hotel, en het eten was heerlijk. Wel veel eten is met vlees/vis. Maar je kon altijd naar het andere stuk gaan daar had je burgers/pizza’s die ook bij het all inclusieve assortiment horen. Wel was het hotel heel gehorig maar daar hadden wij geen last van. Ze bieden leuke excursies aan in het hotel. Personeel was ook aardig ! En hotel kamer was schoon en goed. Aanrader !

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima uitvalsbasis om Sicilië te verkennen

Ivo
1-7-2019

Zeer schoon hotel met heerlijk buffet 3x per dag, aanrader auto te huren het plaatsje is klein en na 2 dagen wel gezien, kleine badkamers, schone kamers en prima bedden, klein balkon, WiFi 2 euro per dag wel snel, heerlijk zwembad, strand valt tegen, locatie goed aan gezellige boulevard met diverse winkels en restaurants op loopafstand, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel tip voor hen leer Engels en hang niet storen bordjes aan de deuren.

Gereisd Met partner in juni 2019

Voor 1 weekje te doen

Jupijn
30-6-2019

Mensen moeten weten,dat het geen hotel is voor kinderen,want er ontbreekt van alles voor kinderen.Geen speelgelegenheid,klein zwembadje ontbreekt,en helemaal geen entertainer voor de kids.Het is een echt familie hotel,maar niet voor jongeren.Het strandje,stelde ook helaas weinig voor,en wij mochten ook om wat voor reden dan ook daar niet zwemmen? (veel plastic afval ook daar)Dat was een enorme teleurstelling,omdat wij strandmensen zijn.Toen hebben wij maar bij het zwembad van hotel gebleven,die gelukkig goed was.Verder werden de kamers netjes bijgehouden.Het eten moet je van houden,en heel weinig fruit .We misten ook in het hotel een souvenirswinkeltje,en supermarket was ook niet dichtbij .En muziekje kon ook wel even wat vlotter bij entertainavondjes.Excursies touroperator goed geregeld.Dus voor ons was 1 week genoeg.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prijs-kwaliteit is ok, maar nooit meer weer.

Mandy
28-6-2019

Het eten is prima, voor de vegetarische eters als vlees en vis liefhebbers is er keuze. Wat betreft dranken is de keuze beperkt en kwaliteit matig, koffie is niet zoals je in Italië zou verwachten. De all inclusive formule die gehanteerd wordt is zeer matig. Zo is enkel een beperkte keuze aan dranken van 7.30 -22.00 uur inclusief, voor andere dranken en internationale alcoholische dranken moet worden betaald. Tijd tussen lunch en diner is lang, los van enkele kleine snacks om 16 uur is er geen fruit of andere versnapering te krijgen. Na 22 uur moet voor drinken worden betaald, of dient de all inclusive tegen betaling verlengd te worden tot 0.00 uur. Bij hotel zelf staan 4 sterren, die komen niet overeen met de geboden kwaliteit en service (lees schimmel in badkamers, om twee dagen nieuwe handdoeken en chagrijnig personeel). Ligging: zee niet toegangelijk en schoon door riolering van hotel die er in uitmondt. Weinig toeristisch nog.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hopps Hotel in Mazara del Vallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hopps Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.