Hotel Hopps Hotel

Hotel Hopps Hotel
8,5

Een klein maar gezellig verblijf op Sicilië in Hopps Hotel. Gezellig aangeklede kamers met een knus balkon. Sommige met uitzicht op zee en zwembad. De eigenaren koken dagelijks verse gerechten tegen een aangename prijs. Hopps Hotel ligt aan de westkust van het Italiaanse eiland met op twee minuten lopen een zandstrand en beachbar.

11 reviews over Hotel Hopps Hotel in het Nederlands

Super

Joris
13-8-2019

Voor de perfecte prijs/kwaliteit verhouding is dit het ideale hotel. De kamers zijn schoon, het personeel is zeer vriendelijk en het eten is goed. Mocht je in het restaurant niks vinden wat je lekker vind (kan ik me bijna niet voorstellen aangezien er voor iedereen wel wat ligt), is er ook een apart restaurant waar je pizza´s uit een houtskooloven krijgt of een eventuele hamburger. In ieder geval voor iedereen wat wils.

Het zwembad is ligt er goed bij en is schoon.

De animatie is ook hartstikke leuk. Ze gaven onder andere lessen zumba of salsa dansen. S´avonds is er voor de kleine kinderen ook een leuke (mini) disco waar ze met de animatie lekker kunnen dansen.

Het enige wat iets minder was, was dat er niet genoeg zwembad bedjes zijn. Voor de rest raad ik Hopps zeer zeker aan!

Gereisd Alleenreizend in juli 2019

Qualiteit in verhouding met prijs ok

Mady Kellens
23-7-2019

Eenvoudig maar fijn verblijf...

Gereisd Alleenreizend in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
customer relations manager, Assistente Presidenza, Thu Jul 25 2019 12:55:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hello Mady, Hartelijk dank. Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel

Qua hotel prima, voor een single reis niet doen

Johan O.
17-6-2019

Ik ben voor het eerst met een single reis mee geweest. Met een fantastische groep mooie en humoristische personen. De accommodatie is prima, het eten was minder veel van het zelfde en de kwaliteit laat de wensen over vooral koud. De pizza afdeling hebben wij van genoten, het personeel wilde er alles aan doen om de gasten vooral het gevoel te geven van liefde voor het vak. Het management begrijpt totaal niet wat amusement inhoud een dooie boel voor een groep singles.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Marie Josee Claes
8-5-2019

Ik heb een heerlijke vakantie gehad ondanks het koude weer begin April

Gereisd Alleenreizend in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
public relations manager, Assistente Presidenza, 8-5-2019

Hallo Marie Josee Claes, Hartelijk dank. Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel

gezellig

Sterre
22-8-2018

De mensen waren heel vriendelijk en het eten was heerlijk. Wel had ik wat problemen met mijn kamer. Ik ben 4x met mijn koffers naar een nieuwe kamer begleid omdat iets defect was, elke keer nadat ik meerdere malen moest gebaren wat er mis was omdat niemand engels sprak, behalve onze reisleidster. In die tijd was het hotel aan het heropenen nadat het gerenoveerd was. Ik vind persoonlijk dat als je hotel nog niet tip en top is, dat je geen gasten kunt ontvangen. Wel hadden ze heerlijke pizza's en ben ik hele goede vrienden geworden met het animatieteam daar. Het is een mooie locatie en op het privestrand wordt je vriendelijk drankjes geserveerd. Het stadje is ook geweldig dichtbij. Dit was naar mijn mening de perfecte vakantiebestemming. Als ze helemaal klaar zijn met het renoveren en alles op orde is, denk ik dat het een top hotel is.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2017

beatiful week

jack
29-7-2018

Het hotel is helemaal goed! De prijs/kwaliteit verhouding is mere dan goed. Wat fijn was het ardire personeel, het mooie zwembad & de pizzeria die heerlijk teen serveerde! Ook het gewoone restaurant had altijd velop k. Mazara is een mooi stadje. We komen zeker nog eens terug heir!

Gereisd Alleenreizend in juli 2018

Toppie!

Pemmetje
10-6-2018

Alles toppie, niks te klagen, animatie, personeel, eten tutto bene, bennissima

Gereisd Alleenreizend in mei 2018
Met vriendelijke groeten, Hopps Hotel Team, Assistente Presidenza, 24-6-2018

Beste Pamajette, Het maakt ons blij om te horen dat je een lekkere vakantie heeft gehad bij ons. Wij proberen het iedereen altijd naar zin te maken en het is dus fijn om te horen dat dit ook lukt. Wij hopen u nog vaker te gast te krijgen bij ons.

Dikke prima!

Anna
14-11-2017

Prima hotel, kamer met balkon en uitzicht op zee. Basic kamer, meer niet nodig. Prima eten al ben je daar na 8 dagen wel wat flauw van. Ondanks naseizoen genoeg leuke eet mogelijkheden en een ijssalon om de hoek met genoeg keus. Jammer was de lift die je hoort gaan, maar dat zal afhankelijk zijn waar in de gang je je kamer hebt. Elke dag schoonmaak. Vriendelijk behulpzaam personeel. Prima prijs-kwaliteit.

Gereisd Alleenreizend in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn verblijf met heel vriendelijk personeel

W.Z.
9-11-2017
  • Het personeel is heel erg vriendelijk.
  • WIFI is opvallend goed, daar kunnen ze in Nederlandse hotels nog wat van leren
  • Ontbijt is prima
  • Fijne eettentjes en ijszaken in de buurt
  • Dorpje is in november erg rustig, vond ik wel prettig
  • Voldoende mogelijkheden om bij hotel lekker in de zon te liggen
  • Een goede douche (is niet vanzelfsprekend in Italië)
  • Elke dag wordt kamer keurig schoongemaakt en krijg je schone handdoeken

Al met al een prima verblijf.

Gereisd Alleenreizend in november 2017

Nooit meer

nijl
8-11-2017

vind het geen zak aan ga niet mensen je moet echt een auto huren heen reed te doen bedenk je aub mensen je moet betalen voor Wifi vind het zwembad vies zand in en ga zo maar door lekage kamers kan je alles horen gehoorig en de markt ver lopen niet kind vriendelijke zwembad bah bah eten koud

Gereisd Alleenreizend in november 2017

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hopps Hotel in Mazara del Vallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hopps Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.