Hotel Hopps Hotel

Hotel Hopps Hotel
8,5

Een klein maar gezellig verblijf op Sicilië in Hopps Hotel. Gezellig aangeklede kamers met een knus balkon. Sommige met uitzicht op zee en zwembad. De eigenaren koken dagelijks verse gerechten tegen een aangename prijs. Hopps Hotel ligt aan de westkust van het Italiaanse eiland met op twee minuten lopen een zandstrand en beachbar.

We hebben een aantal aanbieders voor Hopps Hotel voor je op een rij gezet:

Corendon
Tjingo
D-reizen
D-reizen

2 reviews over Hotel Hopps Hotel in het Nederlands

Niet direct aan te bevelen.

Rooij
2-7-2017

Eten elke dag koud en weinig keus. Karige aankleding van eetzaal. Te weinig stoelen in de avond bij bargedeelte.

Gereisd Anders in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig gelegen hotel

Lisette
19-6-2017

Gerenoveerd hotel bijna klaar ruime slaapkamer. Nieuwe bedden ziet er netjes en verzorgd uit. Badkamer schoon en netjes. Zwembad netjes en schoon. Heerlijke ligbedden nieuw. Pizzaria buiten ook heerlijk. Restaurant eten is heerlijk maar lauw dat is jammer maar voor deze prijs kan je niet op de eerste rang zitten. Hostes geeft veel info en werkt heel hard voor haar gasten. Animatie jong team heel leuk doen er alles aan om je te vermaken. Vlakbij is het dorp heel leuk en gezellig ga de kleine steegjes in en proef de sfeer.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hopps Hotel in Mazara del Vallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hopps Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.