Hotel Hopps Hotel

Zoover silver Award 2018

Hotel Info

• Animatie
Meer hotelinfo

Een klein maar gezellig verblijf op Sicilië in Hopps Hotel. Gezellig aangeklede kamers met een knus balkon. Sommige met uitzicht op zee en zwembad. De eigenaren koken dagelijks verse gerechten tegen een aangename prijs. Hopps Hotel ligt aan de westkust van het Italiaanse eiland met op twee minuten lopen een zandstrand en beachbar.

783 reviews over Hotel Hopps Hotel

• 10Kitty04-10-2019

Heerlijke week gehad!

Prima hotel aan boulevard. Op loopafstand van centrum en station. Genoeg te zien en beleven in centrum. Keurige, efficiente kamers. In hotel gezellige sfeer, relatief rustig in voorjaar. Er worden leuke, interessante uitstapjes aangeboden vanuit hotel, auto huren kan ook. De moeite waard om eiland beter te leren kennen. Voor een all-inclusive was het eten gevarieerd en goed. Personeel en staf vriendelijk en behulpzaam.

customer relations manager, Assistente Presidenza, 08-10-2019

hello Kitty, Hartelijk dank. Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel

• 10Ilona30-09-2019

leuke vakantie maar ...

Een mooi hotel met schone kamers, maar een beetje klein en niet goed geluiddicht. top personeel All inclusief concept houdt op na 22.00 uur, dat zouden ze moeten afschaffen.

• 10PD19-09-2019

Leuke hotel!!!

Complimenten voor iedereen! Zwembad goed met te weinig bedden dus handdoekje leggen. Eten vrij eentonig het was goed maar niets bijzonder 2 dagen een gekookt eitje. Leuke entertainment voor de kids.

• 7Kelly07-09-2019

Leuke vakantie gehad met onze baby van 6 maanden

Hotel is goed. Service is uitstekend, eten is prima zowel het buffet als de pizza’s in de pizzeria, fijne strandtent op redelijk korte afstand. Zwembad fijn alleen de bedjes zijn een probleem (typisch op zn Hollands; wekker zetten voor een bedje en weer terug, hierdoor kozen wij vooral voor strand) ligging iets minder. Leuk dorpje met gezellige kraampjes, nadeel is dat de winkels s avonds vroeg dicht zijn. Auto huren is handig, zeker als je wat sightseeing wilt doen.

• 7Richard24-08-2019

Prima hotel, goede prijs, 4 sterren is teveel

Goede prijs kwaliteitverhouding. Entertainment kan wel wat beter, te harde muziek overdag, een valse zanger in de avond. Iets meer bedjes en parasols bij het zwembad zou zeer welkom zijn. Prima eten. Kamers zijn schoon. Ligging is goed. All inclusief concept houdt op na 22.00 uur, dat zouden ze moeten afschaffen.

• 7fam M13-08-2019

Goed hotel, maar niet met kinderen

Leuk hotel, maar niet kindvriendelijk. Onze kinderen van 9 en 10 jaar vonden het geen leuk hotel. Ze mochten niet in het water springen, duiken of met een strandbal gooien. Het enige dat ze mochten was stil liggen op een luchtmatras... niet echt waar kids aan denken als ze een zwembad zien. Uiteindelijk zijn we dan maar naar het strand gegaan, daar is één van onze kinderen door een kwal gebeten, jammer dat dit nergens vermeld stond. Gelukkig heeft Claudio (lifeguard) hem onmid goed verzorgd. Verder zijn de fam kamers heel ruim en proper. Er zijn 2 restaurants (pizzeria en buffet) er is niet heel veel keus, maar wat we gegeten hebben was wel altijd lekker. Er mocht wel meer fruit aanwezig zijn. Tussen 16u -17u zijn er mini pizza's, chips en nootjes te verkrijgen. Dit mocht ook iets uitgebreider zijn. Het hotel ligt in een heel gezellig stadje met een leuke winkelstraat, terrasjes en historische gebouwen. Live muziek in hotel was leuk!

• 9Joris13-08-2019

Super

Voor de perfecte prijs/kwaliteit verhouding is dit het ideale hotel. De kamers zijn schoon, het personeel is zeer vriendelijk en het eten is goed. Mocht je in het restaurant niks vinden wat je lekker vind (kan ik me bijna niet voorstellen aangezien er voor iedereen wel wat ligt), is er ook een apart restaurant waar je pizza´s uit een houtskooloven krijgt of een eventuele hamburger. In ieder geval voor iedereen wat wils.

Het zwembad is ligt er goed bij en is schoon.

De animatie is ook hartstikke leuk. Ze gaven onder andere lessen zumba of salsa dansen. S´avonds is er voor de kleine kinderen ook een leuke (mini) disco waar ze met de animatie lekker kunnen dansen.

Het enige wat iets minder was, was dat er niet genoeg zwembad bedjes zijn. Voor de rest raad ik Hopps zeer zeker aan!

• 8Mady Kellens23-07-2019

Qualiteit in verhouding met prijs ok

Eenvoudig maar fijn verblijf...

customer relations manager, Assistente Presidenza, 25-07-2019

Hello Mady, Hartelijk dank. Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Ilse21-06-2019

Prima vakantie voor kleine prijs

Voor een week is dit een prima vakantieverblijf. Echter voor langere tijd is Mazara del Vallo wel een saai dorpje. Dat heb je redelijk snel gezien. De beachbar van het hotel ligt een eindje lopen van het hotel. Dit was verder wel goed geregeld. Het strand (heel klein strookje) voor bij het hotel ligt vol met afval, geen aanrader. Hotel eten en drinken was redelijk, rum in All Inclusive smaakte niet naar rum. Maar we hebben ons toch prima kunnen vermaken, de prijs is er ook naar. Verwacht ook geen uitgebreid buffet op 5 sterren niveau. Maar er is voor iedereen wat wils. De kamers waren schoon en simpel ingericht.

customer relations manager, Assistente Presidenza, 25-07-2019

Hello llse, Hartelijk dank. Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel

• 5Johan O.17-06-2019

Qua hotel prima, voor een single reis niet doen

Ik ben voor het eerst met een single reis mee geweest. Met een fantastische groep mooie en humoristische personen. De accommodatie is prima, het eten was minder veel van het zelfde en de kwaliteit laat de wensen over vooral koud. De pizza afdeling hebben wij van genoten, het personeel wilde er alles aan doen om de gasten vooral het gevoel te geven van liefde voor het vak. Het management begrijpt totaal niet wat amusement inhoud een dooie boel voor een groep singles.

1 tip over Hotel Hopps Hotel

• koen ross, 21-10-2018

Ga met de trein naar Trapani en vervolgens met de kabelbaan naar Erice.

Huur een auto (naast het hotel) en ga 2 dagen naar de Zafferana en bezoek zo de Etna. Op de terugweg over Agrigento. Interessante plaats.

Ook Castelverano is een bezoek waard. In het museum staat Ephebus.

In Mazara del Vallo kan je een stadswandeling met een gids doen. Zeer interessant. Vergeet dan niet het Ornitologisch museum te bezoeken.

21 vragen over Hotel Hopps Hotel

• fred, 20-07-2019

fiets huur

wie weet waar dat mogelijk is en wat de kosten zijn

• Sylvana, 19-05-2019

Activiteiten in avond

Is er ‘s avonds wat te doen in het hotel?

• Ann Römer , 08-04-2019

Kamers

Weet iemand of er een waterkoker op de kamer staat

Tasha, 02-05-2019

Er is geen waterkoker op de kamer

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts