Hotel Hopps Hotel

Zoover silver Award 2018

Hotel Info

• Animatie
Meer hotelinfo

Een klein maar gezellig verblijf op Sicilië in Hopps Hotel. Gezellig aangeklede kamers met een knus balkon. Sommige met uitzicht op zee en zwembad. De eigenaren koken dagelijks verse gerechten tegen een aangename prijs. Hopps Hotel ligt aan de westkust van het Italiaanse eiland met op twee minuten lopen een zandstrand en beachbar.

789 reviews over Hotel Hopps Hotel

• 7Kelly07-09-2019

Leuke vakantie gehad met onze baby van 6 maanden

Hotel is goed. Service is uitstekend, eten is prima zowel het buffet als de pizza’s in de pizzeria, fijne strandtent op redelijk korte afstand. Zwembad fijn alleen de bedjes zijn een probleem (typisch op zn Hollands; wekker zetten voor een bedje en weer terug, hierdoor kozen wij vooral voor strand) ligging iets minder. Leuk dorpje met gezellige kraampjes, nadeel is dat de winkels s avonds vroeg dicht zijn. Auto huren is handig, zeker als je wat sightseeing wilt doen.

• 7Richard24-08-2019

Prima hotel, goede prijs, 4 sterren is teveel

Goede prijs kwaliteitverhouding. Entertainment kan wel wat beter, te harde muziek overdag, een valse zanger in de avond. Iets meer bedjes en parasols bij het zwembad zou zeer welkom zijn. Prima eten. Kamers zijn schoon. Ligging is goed. All inclusief concept houdt op na 22.00 uur, dat zouden ze moeten afschaffen.

• 7fam M13-08-2019

Goed hotel, maar niet met kinderen

Leuk hotel, maar niet kindvriendelijk. Onze kinderen van 9 en 10 jaar vonden het geen leuk hotel. Ze mochten niet in het water springen, duiken of met een strandbal gooien. Het enige dat ze mochten was stil liggen op een luchtmatras... niet echt waar kids aan denken als ze een zwembad zien. Uiteindelijk zijn we dan maar naar het strand gegaan, daar is één van onze kinderen door een kwal gebeten, jammer dat dit nergens vermeld stond. Gelukkig heeft Claudio (lifeguard) hem onmid goed verzorgd. Verder zijn de fam kamers heel ruim en proper. Er zijn 2 restaurants (pizzeria en buffet) er is niet heel veel keus, maar wat we gegeten hebben was wel altijd lekker. Er mocht wel meer fruit aanwezig zijn. Tussen 16u -17u zijn er mini pizza's, chips en nootjes te verkrijgen. Dit mocht ook iets uitgebreider zijn. Het hotel ligt in een heel gezellig stadje met een leuke winkelstraat, terrasjes en historische gebouwen. Live muziek in hotel was leuk!

• 8Ilse21-06-2019

Prima vakantie voor kleine prijs

Voor een week is dit een prima vakantieverblijf. Echter voor langere tijd is Mazara del Vallo wel een saai dorpje. Dat heb je redelijk snel gezien. De beachbar van het hotel ligt een eindje lopen van het hotel. Dit was verder wel goed geregeld. Het strand (heel klein strookje) voor bij het hotel ligt vol met afval, geen aanrader. Hotel eten en drinken was redelijk, rum in All Inclusive smaakte niet naar rum. Maar we hebben ons toch prima kunnen vermaken, de prijs is er ook naar. Verwacht ook geen uitgebreid buffet op 5 sterren niveau. Maar er is voor iedereen wat wils. De kamers waren schoon en simpel ingericht.

customer relations manager, Assistente Presidenza, 25-07-2019

Hello llse, Hartelijk dank. Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel

• 7Im25-04-2019

Fijn voor de kids

Leuke entertainment voor de kids. Een speeluurtje overdag en dansen na het eten met een dame die de kids ook echt leuk vindt. En waardoor de kids elkaar sneller willen leren kennen. Hotel is schoon, vriendelijk personeel. Wel volle eetzaal en constant geluid dus niet geschikt voor de stilte liefhebber.

public relations manager, Assistente Presidenza, 02-05-2019

Dear Guest, Thanks for your review. I think it is difficult with an all-inclusive formula to find a very quiet restaurant (buffet) in a hotel with 399 people. Anyway in our hall there are confortable sofas to have a rest, but when the weather is not good, everybody is inside. We hope to have you in summer to appreciate better our hotel. regards.

• 2018
    9Stephanie08-09-2018

Top hotel en omgeving.

Goed hotel, leuk animatieteam , mooi zwembad, alleen jammer dat er niet een glijbaantje of speeltuin voor kleine kinderen is. Eten erg gevarieerd en lekker. Mooie kamer. Excusies gedaan allemaal de moeite waard!

• 9Ericka01-09-2018

Zeker een aanrader. Ook om terug te gaan.

Ik heb er van genoten. Jammer dat je voor de wifi moest betalen. Eten was niet lekker.

• 7Marjolein27-08-2018

Leuk maar eenmalig

Goed hotel. Je kunt Sicilië niet vergelijken met een Spaans eiland. Eten niet heel veel variatie maar zeker bij het pizzeria restaurant goede pizza’s. Elke dag schone kamer. Kamer heeft geen balkon. Nadeel vonden wij dat in directe omgeving niet veel te doen was. Wat er zit is tussen 13 en 17 uur dicht en na 20 uur ‘s avonds. Op zondag sowieso alles hele dag dicht. Speeltuintje zoals in omschrijving beschreven is er niet meer, vonden onze kids erg jammer. Bar binnen was ook dicht. Fijn zwembad, alleen erg jammer dat de Nintendo van ons zoontje bij het zwembad gestolen is. De touroperator reisleiding heeft ons hierbij proberen zo goed mogelijk te helpen. Helaas niet meer gevonden...☹️ Let dus heel erg goed op je spullen!

• 10William25-08-2018

Prima hotel in een leuk stadje

Animatieteam deed erg hun best, onze meisjes(7 en 9) waren dol op deze prettig gestoorde mensen, het leek voor hen niet zomaar een job om vrolijk te zijn. -heel proper zwembad, wel worden er handdoeken gelegd van 's morgensvroeg, best meedoen of lastig een stoel te verkrijgen. -het hotel is inderdaad vlak aan de zee gelegen maar een ligstrand vind je een kleine 100m verderop, daar leggen vriendelijke mensen stoelen met eventuele parasol voor je klaar, ik mocht zelfs niet helpen .you are on a holiday, you don't need to work!" Softdrinks en de stoelen waren ook inbegrepen in de formule -de locatie zelf is nog niet héél toeristisch maar dit was voor ons een pluspunt, het was minder druk. Je merkt wel dat er meer en meer nieuwe attracties voorzien worden -het eten was uitstekend indien je alles mag, er was ook een pizzeria waar je terecht kon vor hotdog, hamburger en uiteraqrd...heerlijke pizza -de kamer was simplistisch maar proper

• 7Bart Groot24-08-2018

Redelijk hotel maar zeker geen 8 waard

We hebben een lekkeren vakantie gehad maar dat kwam vooral door het weer, het zwembad en het animatieteam. Het hotel is vrij sfeerloos en het eten is matig (of je moet erg van geregenereerd buffet eten houden). In de stad is niet veel te doen en het centrum gaat om 8 uur/half 9 dicht. Qua excursies en met de auto voldoende te zien .

1 tip over Hotel Hopps Hotel

• koen ross, 21-10-2018

Ga met de trein naar Trapani en vervolgens met de kabelbaan naar Erice.

Huur een auto (naast het hotel) en ga 2 dagen naar de Zafferana en bezoek zo de Etna. Op de terugweg over Agrigento. Interessante plaats.

Ook Castelverano is een bezoek waard. In het museum staat Ephebus.

In Mazara del Vallo kan je een stadswandeling met een gids doen. Zeer interessant. Vergeet dan niet het Ornitologisch museum te bezoeken.

21 vragen over Hotel Hopps Hotel

• fred, 20-07-2019

fiets huur

wie weet waar dat mogelijk is en wat de kosten zijn

• Sylvana, 19-05-2019

Activiteiten in avond

Is er ‘s avonds wat te doen in het hotel?

• Ann Römer , 08-04-2019

Kamers

Weet iemand of er een waterkoker op de kamer staat

Tasha, 02-05-2019

Er is geen waterkoker op de kamer

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts