Hotel Hopps Hotel

Zoover silver Award 2018

Hotel Info

• Animatie
Meer hotelinfo

Een klein maar gezellig verblijf op Sicilië in Hopps Hotel. Gezellig aangeklede kamers met een knus balkon. Sommige met uitzicht op zee en zwembad. De eigenaren koken dagelijks verse gerechten tegen een aangename prijs. Hopps Hotel ligt aan de westkust van het Italiaanse eiland met op twee minuten lopen een zandstrand en beachbar.

781 reviews over Hotel Hopps Hotel

• 9Luc Ceulemans02-10-2019

Het hotel is voor herhaling vatbaar.

Zeer net,grote degelijke kamer zelfs met drie bedden,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,goed animatieteam.Er werd dag en nacht gekuisd zowel binnen het hotel als aan het zwembad en omliggende.Stilte in het hotel vanaf 24.00u,daarvoor door muziek en animatie is er wel wat lawaai dat mij persoonlijk totaal niet echt stoorde.Duidelijke all in tot 22.00u.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4Andrea28-09-2019

Dat was 1 keer....

Geen 4 sterren kwaliteit. Schoon hotel, service is goed. Strand is niet om aan te liggen en te zwemmen het riool komt er namelijk op uit en is heel vies. Het buffetrestaurant is een aanfluiting. Weinig variatie, geen beschrijving van wat wat is. Vooral als je bepaalde dingen niet mag. En elke dag hetzelfde alleen de kleur niet. Personeel ook niet erg vriendelijk. Het pizza reataurant daarin tegen is wel goed vooral Sondez, dat is echt een schatje. Het all inclusief is een aanfluiting vooral de drankjes en de regeltjes. Niet meer dan 2 drankjes per persoon en tot 22.00u dus om 9.30u staat er een rij aan de bar waar 1 persoon helpt. Je kan tot 24.00u drankjes halen maar dan moet je 5,00 euro per dag per persoon afrekenen. Stikt ook van de vliegen en geen airco buiten de kamer om. Dus kort het viel tegen zeker voor een 4 sterren hotel. Mijn tip: nieuwe kok aanschaffen.

• 9Joy Ceulemans20-09-2019

Fantastisch, prachtig, super gezellig .gewoon top

Wij kwamen aan in het hotel en werden onmiddellijk hartelijk onthaald.Iedereeen stond steeds voor ons klaar en om het even op welk uur mogen we hen alles vragen.Over het eten en de hygiëne valt niets te zeggen.Alles was steeds piekfijn in orde.De mensen die achter de bar staan zijn steeds heel behulpzaam en vriendelijk, niets is hen te veel en ze proberen steeds dat beetje extra te doen voor de gasten.Het animatieteam is pas echt top.Steeds vol energie en met een brede glimlach proberen ze de sfeer er in te houden.Ze organiseren vanalles en maken ook tijd voor een babbel.Je kan met hen lachen en gieren, maar ook een serieus gesprek hebben.Ze staan steeds paraat met raad en daad over de omgeving of over een trip die je zou willen doen.Ook het personeel aan de receptie kan je van alle info voorzien die je nodig hebt.Op 1 van de eerste dagen liep ik zelf 2 grote beten op en vroeg om hulp (het was erg pijnlijk) direct kreeg ik zalf PERFECT!

• 7Kelly07-09-2019

Leuke vakantie gehad met onze baby van 6 maanden

Hotel is goed. Service is uitstekend, eten is prima zowel het buffet als de pizza’s in de pizzeria, fijne strandtent op redelijk korte afstand. Zwembad fijn alleen de bedjes zijn een probleem (typisch op zn Hollands; wekker zetten voor een bedje en weer terug, hierdoor kozen wij vooral voor strand) ligging iets minder. Leuk dorpje met gezellige kraampjes, nadeel is dat de winkels s avonds vroeg dicht zijn. Auto huren is handig, zeker als je wat sightseeing wilt doen.

Met jonge kinderen

• 8Mo P.04-09-2019

Hopps is Topp!

Wat een heerlijk hotel! Ik begrijp niets van de negatieve of matige reviews hier. Wij vonden het eten zalig, heel gevarieerd en altijd voldoende. De kamers zijn keurig met fijne bedden. Het strand is top, je moet alleen even een stukje naar rechts lopen naar Sunny Beach en ik denk dat niet iedereen dat door had 9(er staat een groot bord van de touroperator....) Bij Sunny Beach staan gratis bedjes en is er heel de dag drinken. Je kunt ook iets bij de bar bestellen maar daar moet je voor betalen. Het hotel ligt aan een gezellige boulevard, je loopt in 5 minuten naar het centrum. Hier zijn leuke winkels, mooie straatjes, pleinen en lekker ijssalons! Wij hebben de excursie naar Erice gedaan, echt een aanrader! Kortom, een heerlijke vakantie

• 10Sarah29-08-2019

Zeker een aanrader. Ook om terug te gaan.

Het animatienteam was geweldig en het eten was heerlijk. Het zwemabd was altijd schoon en je werd altijd goed bediend. Ik zou dit hotel zeker aanraden voor jong en oud.

• 10Susanna29-08-2019

Geweldig

De mensen van de animatie zijn super gezellig en doen onwijs hun best om het zo goed mogelijk naar je zin te maken. We hebben lekker en veel gegeten.

• 8Yoowha29-08-2019

Wij hebben hier weer fantastische tijd gehad!

Wij waren hier twee jaar geleden en het hotel is erg oogeknapt sfeer is nog steeds goed en personeel erg aardig wij genieten van de Siciliaanse sfeer niet toeristisch trein naar Mazzaro is een aanrader

• 7Richard24-08-2019

Prima hotel, goede prijs, 4 sterren is teveel

Goede prijs kwaliteitverhouding. Entertainment kan wel wat beter, te harde muziek overdag, een valse zanger in de avond. Iets meer bedjes en parasols bij het zwembad zou zeer welkom zijn. Prima eten. Kamers zijn schoon. Ligging is goed. All inclusief concept houdt op na 22.00 uur, dat zouden ze moeten afschaffen.

Met jonge kinderen

• 9Rene24-08-2019

Leuk voor de eerste keer op sicilië

Mooi schoon hotel lekkere burgers en pizza's mooie snorkel plek er word veel gedaan aan animatie er moeten bij het zwembad meer lucht bedjes komen nu is het een handdoek strijd nu mogen er nu geen ballen dat moet veranderen

1 tip over Hotel Hopps Hotel

• koen ross, 21-10-2018

Ga met de trein naar Trapani en vervolgens met de kabelbaan naar Erice.

Huur een auto (naast het hotel) en ga 2 dagen naar de Zafferana en bezoek zo de Etna. Op de terugweg over Agrigento. Interessante plaats.

Ook Castelverano is een bezoek waard. In het museum staat Ephebus.

In Mazara del Vallo kan je een stadswandeling met een gids doen. Zeer interessant. Vergeet dan niet het Ornitologisch museum te bezoeken.

21 vragen over Hotel Hopps Hotel

• fred, 20-07-2019

fiets huur

wie weet waar dat mogelijk is en wat de kosten zijn

• Sylvana, 19-05-2019

Activiteiten in avond

Is er ‘s avonds wat te doen in het hotel?

• Ann Römer , 08-04-2019

Kamers

Weet iemand of er een waterkoker op de kamer staat

Tasha, 02-05-2019

Er is geen waterkoker op de kamer

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts