Hotel Hopps Hotel

Zoover silver Award 2018

Hotel Info

• Animatie
Meer hotelinfo

Een klein maar gezellig verblijf op Sicilië in Hopps Hotel. Gezellig aangeklede kamers met een knus balkon. Sommige met uitzicht op zee en zwembad. De eigenaren koken dagelijks verse gerechten tegen een aangename prijs. Hopps Hotel ligt aan de westkust van het Italiaanse eiland met op twee minuten lopen een zandstrand en beachbar.

790 reviews over Hotel Hopps Hotel

• 10Jhonny15-10-2019

Goede!!!

Hotel comfortabel, schoon gastvrij personeel, maximaal comfort. super pizzeria en voldoende buffetrestaurant. Ik zal zeker terugkomen om Sicilië beter te bezoeken

• 9Julien Georges12-10-2019

Geweldig een erg mooie herinnering

Heel mooie omgeving, goede voorzieningen, lekker eten. Kortom zeker een aanrader!

• 9Joyce vdH12-10-2019

Mooie omgeving, behulpzaam vriendelijk personeel

Prachtige streek. De excursies zijn grotendeels ook zelf te organiseren, als je zelf uitzoekt hoe de treinen en bussen gaan. Het is dan goedkoper en je kan je eigen schema volgen. Hoewel de groepsexcursie ook gezellig was met zovelen in een bus. Het hotel is brandschoon, het eten en drinken lekker (behalve de cola, erg prikloos), en mijn ervaring is dat ALLE personeelsleden hun best doen om je een fijne tijd te bezorgen. Ook als ze daarvoor wat regels moeten buigen, binnen de perken natuurlijk. Het animatieteam is ook erg vriendelijk. Wij waren er buiten het hoogseizoen en het programma was vooral voor senioren. Houd daar rekening mee. Gratis tip: Neem een handdoek mee voor bij het zwembad want daar mag je die uit de kamer niet voor gebruiken.

• 10Anne09-10-2019

Prima voor wat je betaald

Het is een mooi hotel met ruime kamers die elke dag worden schoongemaakt. Fijn zwembad bij het hotel. Ook een strandtent een paar passen verderop waar het rustig toeven is. Karaoke, live muziek, bingo etc. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 10Jhonny09-10-2019

Zeker een aanrader. Ook om terug te gaan.

Ik ben hier in mazara nu 9 dagen heb het heel erg naar mijn zin. Personeel is fantastisch. Ben erg tevreden over de kamers die elke dag worden schoongemaakt.

• 6Wilma09-10-2019

Voor mij niet meer.

Ongelofelijk de hoge cijfers die worden gegeven. Negens en tienen, dit klopt echt niet. Je betaalt weinig voor je verblijf, dus dat moet je in calculeren. Het strandgedeelte zou tot 19.00 uur open zijn. Om 17.00 uur moesten we al vertrekken. Het eten was verre van fantastisch. Veel doorgekookt. De kamers waren prima en voor mijn gevoel ook schoon. Helaas zit ik nu wel van top tot teen onder de uitslag, waarvan de arts zegt dat het bedschwansen zijn. Ik ga er nooit meer naar toe. Wel moet ik de jonge dame van de pizzeria een groot compliment geven. Zij is uitermate vriendelijk.

• 7Mark09-10-2019

Leuk hotel voor deze prijs

Leuk hotel liggen in het leuke centrum van Mazara. Kamers zijn schoon alleen op 4de verdieping nog niet gerenoveerd. Eten ontbijt was goed en pizzaria ging was ook lekker alleen moest de leuke dame zo hard in eentje werken dat soms eten koud was. Het buffet was matig 2 keer gegeten. Verder zijn het vooral Nederlanders en in weekend kwamen de Italianen die wel echt zich boven de Nederlandse gasten. En de zanger van hotel zou wel een zangles kunnen gebruiken

Maar algemeen leuk hotel voor de prijs

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Deborah08-10-2019

Relax!!!

Voor de prjis die men betaald mag je niet verwachten om telkens 5 verschillende soorten vlees/vis of pasta te kunnen kiezen, maar het restaurant is goed en met voldoende keuze. Mooi zwembad, hoewel een beetje klein, een leuke ontspannen vakantie.

• 9Iris08-10-2019

Lekkere relax vakantie gehad

Van te voren niet veel verwacht van hotel hopps, ook vanwege sommige reviews. Wij hebben echt een top week gehad. Het eten, ontbijt lunch en avond eten was erg lekker en voor ieder wat wils. Pizza's en broodjes waren ook erg lekker. Personeel is heel erg vriendelijk en het animatie team ook altijd vrolijk. Het enige minpunt vond ik persoonljk het kussen maar hoorde van andere mensen dat je gewoon om een ander kussen kon vragen!

• 10Juan07-10-2019

fantastisch

Hotel Hopps is een leuk hotel, buffet en pizzeria is goed. Entertainment uitstekend verzorgd. 4 fantastische mensen. Mevrouw bij de pizzeria ze er vriendelijk en altijd een lachje op de gezicht. avondteam buitenbar gezellig. Mazara snel gezien. Maar de trein naar Marsala en trapini kost weinig. zwembad uitstekend. Gianni goodjob.

customer relations manager, Assistente Presidenza, 08-10-2019

Hello Juan, Hartelijk dank, wij hopen u graag nogmaals te mogen vervelkomen in ons hotel

1 tip over Hotel Hopps Hotel

• koen ross, 21-10-2018

Ga met de trein naar Trapani en vervolgens met de kabelbaan naar Erice.

Huur een auto (naast het hotel) en ga 2 dagen naar de Zafferana en bezoek zo de Etna. Op de terugweg over Agrigento. Interessante plaats.

Ook Castelverano is een bezoek waard. In het museum staat Ephebus.

In Mazara del Vallo kan je een stadswandeling met een gids doen. Zeer interessant. Vergeet dan niet het Ornitologisch museum te bezoeken.

21 vragen over Hotel Hopps Hotel

• fred, 20-07-2019

fiets huur

wie weet waar dat mogelijk is en wat de kosten zijn

• Sylvana, 19-05-2019

Activiteiten in avond

Is er ‘s avonds wat te doen in het hotel?

• Ann Römer , 08-04-2019

Kamers

Weet iemand of er een waterkoker op de kamer staat

Tasha, 02-05-2019

Er is geen waterkoker op de kamer

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts