Hotel Hopps Hotel

Hotel Hopps Hotel
8,5

Een klein maar gezellig verblijf op Sicilië in Hopps Hotel. Gezellig aangeklede kamers met een knus balkon. Sommige met uitzicht op zee en zwembad. De eigenaren koken dagelijks verse gerechten tegen een aangename prijs. Hopps Hotel ligt aan de westkust van het Italiaanse eiland met op twee minuten lopen een zandstrand en beachbar.

79 reviews over Hotel Hopps Hotel in het Nederlands

Hopps is Topp!

Mo P.
4-9-2019

Wat een heerlijk hotel! Ik begrijp niets van de negatieve of matige reviews hier. Wij vonden het eten zalig, heel gevarieerd en altijd voldoende. De kamers zijn keurig met fijne bedden. Het strand is top, je moet alleen even een stukje naar rechts lopen naar Sunny Beach en ik denk dat niet iedereen dat door had 9(er staat een groot bord van de touroperator....) Bij Sunny Beach staan gratis bedjes en is er heel de dag drinken. Je kunt ook iets bij de bar bestellen maar daar moet je voor betalen. Het hotel ligt aan een gezellige boulevard, je loopt in 5 minuten naar het centrum. Hier zijn leuke winkels, mooie straatjes, pleinen en lekker ijssalons! Wij hebben de excursie naar Erice gedaan, echt een aanrader! Kortom, een heerlijke vakantie

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Zeker een aanrader. Ook om terug te gaan.

Sarah
29-8-2019

Het animatienteam was geweldig en het eten was heerlijk. Het zwemabd was altijd schoon en je werd altijd goed bediend. Ik zou dit hotel zeker aanraden voor jong en oud.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Susanna
29-8-2019

De mensen van de animatie zijn super gezellig en doen onwijs hun best om het zo goed mogelijk naar je zin te maken. We hebben lekker en veel gegeten.

Stip Reizen

Wij hebben hier weer fantastische tijd gehad!

Yoowha
29-8-2019

Wij waren hier twee jaar geleden en het hotel is erg oogeknapt sfeer is nog steeds goed en personeel erg aardig wij genieten van de Siciliaanse sfeer niet toeristisch trein naar Mazzaro is een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Leuk voor de eerste keer op sicilië

Rene
24-8-2019

Mooi schoon hotel lekkere burgers en pizza's mooie snorkel plek er word veel gedaan aan animatie er moeten bij het zwembad meer lucht bedjes komen nu is het een handdoek strijd nu mogen er nu geen ballen dat moet veranderen

Strand is een farce

Rens Muller
21-8-2019

Het beloofde strand was een farce. Op deze vieze strook zand laat je je hond nog niet uit.

Voor de prijs zeker goed te doen!

Francis
21-8-2019

Goed hotel, erg vriendelijk personeel. Airco werkt subliem. Het eten was goed, vers en lekker. Voor het all inclussive pakket zou het dranken assortiment uitgebreid moeten worden .Voor de vlees liefhebber wat minder keus. Het beloofde strandje was een drama. Erg klein en smerig.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fam. B.
15-8-2019

2 weken heerlijke vakantie gehad. Leuke uitstapjes gemaakt. Vriendelijk en hardwerkend personeel. Eten was erg lekker en voldoende keuze. Ik begrijp sommige referenties niet, wij kwamen niks tekort. Mensen klagen over handdoekje leggen, maar veel mensen doen hieraan mee. Zelf vonden wij het heerlijk aan het strand. Lekker rustig met een bedje en wat te drinken. Komen zeker nog eens terug.

Druk/vol hotel, de plaats fantastisch

Daphne
12-8-2019

Kamer: eenvoudig maar schoon. Sanitair: gedateerd en toe aan vervanging Zwembad: om 6.15 je bed uit om een handdoekje te leggen! Eten: eenvoudig maar erg lekker en vers. Drank: wijn niet zo lekker. Verder alles in overvloed. Wij zijn iedere morgen na het ontbijt vertrokken naar het prive strandje dat bij het hotel hoorde. Er lekker aan de zee op een bedje met parasol. Lekker rustig en ook daar cola, limonade en water verkrijgbaar. S’avonds heerlijk naar het prachtige dorp gelopen waar we iedere avond op een terrasje gezeten hebben, heerlijk gegeten hebben en wat rondgelopen. Veel restaurants , cafeetjes en mooie plekjes . Het personeel in het hotel was erg vriendelijk. Het verhuur bedrijf naast het hotel (auto, scooter en fietsen ) is geen aanrader. Leveren ondeugdelijke fietsen en waneer je na terugkeer er iets van zegt worden ze agressief.

Een hele fijne vakantie!

Elisabeth
12-8-2019

Wij hebben een leuke week gehad in dit hotel. Wij hadden een ruime schone kamer aan de achterkant v.h. hotel, was lekker rustig. De receptie helpt direct (extra kussen, verstopte wc, bvn-kanaal op tv). Het eten was lekker, iedere dag keuze uit een rijst-, pasta- of aardappelgerecht en vlees of vis, vers fruit en groenten. Lekkere pizza's en burgers in de pizzeria. Mooi zwembad. Door de enthousiaste animatie is er altijd wat te doen tot 's avonds laat. We bleven vaak lang in de poolbar hangen. Er waren veel Nederlanders, maar daardoor kon je wel makkelijk contact maken. Vanuit het hotel loop je de gezellige boulevard op, bijvoorbeeld naar een geweldige ijssalon met 3 vitrines vol smaken. Je loopt zo naar het stadje toe. Dat is leuk om te verkennen, met een geweldig oud centrum. Tip: ga een keer 's avonds (om een uurtje of 8, nog voor de wachtrij) uit eten in het stadje, je zit dan tussen de Italiaanse families, een echte ervaring!

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hopps Hotel in Mazara del Vallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hopps Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.