Géén boekingskosten
ItaliëSiciliëMarsalaHotels MarsalaHotel Relais Baglio Donna Franca

Hotel Relais Baglio Donna Franca

ItaliëSiciliëMarsala

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Relais Baglio Donna Franca voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 7 reviews

6.4VoldoendeScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

7 Reviews over Relais Baglio Donna Franca

• 3Katrien18-06-2016

Kamers zijn walgelijk! een teleurstelling!

We hadden een kamer geboekt voor 2 nachten in dit verblijf maar onze kamer was zeer vuil/vies/muf. Een zeer klein raam waardoor het binnen zeer donker is en je zelfs niet beseft wat voor mooi weer het buiten is. De kamer was koud en zeer ongezellig. Elke keer we de kamer binnenkwamen werden we overstelpt door een vochtige muffe geur. Zelfs als de air conditioner aan staat ging deze niet weg. Wanneer we de badkamer binnenkwamen was deze nog erger. We hebben foto's genomen dus jullie kunnen deze zeker bekijken. Onze kamer was voor gehandicapte personen, maar we zijn niet gehandicapt en hebben dit ook nooit aangegeven bij onze boeking. De eerste dag was er zelfs geen toiletpapier in de badkamer. Als we het mogelijk was hadden we gewoon het verblijf verlaten, maar we hadden reeds geboekt. In het zwembad is het verplicht een badmuts op te zetten, maar dit werd ons nergens eerder vermeld tijdens boeking/aankomst. Het zwembad en ontbijt waren wel oké. De vrouw aan het ontbijt was zeer hulpvaardig en vriendelijk. Tijdens het boeken van dit verblijf werd er aangegeven dat fietsverhuur gratis was. We hebben op de eerste dag bij aankomst hiernaar gevraagd maar ze zeiden dat ze enkel elektrische fietsen hadden en deze waren 5 euro/uur. Zeer duur!! Zeer veel vervelende vliegen buiten die afkomstig zijn van een vuilnisbelt achteraan het verblijf. Toont zeer vuil/vies. Naast het gebouw is een deel van de wijngaard/olijfbomen waarschijnlijk recent afgebrand wat een branderige geur met zich mee brengt. Bij het uitchecken was er niemand die vroeg hoe ons verblijf was geweest.

• 8patrick27-12-2012

Oase van rust

Een baglio is een oude boerenhoeve met een binnenplein. He onthaal was eerder koel. De mooie omgeving, de kamers en de sfeer maakten dit echter al vlug goed.het eten was lekker, maar redelijk duur. Het ontbijt was (zeker naar Italiaanse normen) heel verzorgd. We genoten hier van de rust en de mooie omgeving (wijngaarden en eindeloze vlakten en weiden).Hoewel het restaurant heel gezellig is (er ontbreekt wel een achtergrondmuziekje) vonden we het leuker (en vooral ook veel goedkoper) om te gaan eten in één van de gezellige restaurants in Marsala. Toch een aanrader!

• 1Heylaerts-Goossens02-09-2012

Hier komen wij nooit meer terug !

Hygiëne in de gehorige kamers ? (niet onder bed gepoetst, haren van voorgangers in badkamer). Onderhoud van zwembad is nonchalant. Vervelend zijn de steekvliegen van de vuilnisbelten in de buurt, en slangen in de struiken aan zwembad. Karig ontbijt, avondmenu à 30 € per persoon excl. drank (geen kindermenu) is eentonig en repetitief bij langer verblijf. Minibar in de logeerprijs begrepen, maar dat wordt niet gemeld bij het inchecken, wij hebben het pas vernomen bij het vertrek. Opgepast : een kamer aan de voorzijde van het gebouw bevindt zich aan de parking. Er staan oude fietsen ter beschikking, maar van de vier waren er maar twee met bruikbare banden. Tot slot werden wij getroffen door de magere zwarte hond die er rondscharrelt; voor dierenvrienden s het schrijnend om zien, voor niet-dierenvrienden is het arme dier een rustverstoorder. Wij hebben 2x per mail het hotel om uitleg gevraagd voor ons vertrek en het probleem 2x ter plaatse aangekaart maar ons verzoek werd weggewuifd.

• 7CM13-06-2010

Dejligt hotel trods falske forudsætninger!

Donna Franca - ligger langt fra det meste - derfor er transportmiddel (bil) en nødvendighed, medmindre man vil spendere tiden på residensen.

Den beskrevne swimmingpool - fandtes ikke. Den var endnu ikke færdigbygget.

Det og et par andre ting gjorde helhedsindtrykket faldt, men det blev dog opvejet af - at vi fik serveret en stor frokost på værelset, kørt gratis til lufthavnen og fik en af Donna Franca´s sublime rødvine - uden beregning.

Alt i alt et super dejligt sted - skøn udsigt, stille og roligt, venlige mennesker. Men ikke et sted for børn - slet ikke sålænge poolen ikke er færdig.

CM, Vejle

• 9Trudy en Frans Zijlstra07-05-2008

Wij verbleven een nacht in dit hotel, maar hadden er, achteraf bezien, wel langer willen blijven. Het ligt wat afgelegen, maar dat kan natuurlijk ook een voordeel zijn. In ieder geval een aanrader voor rustzoekers, die vanuit dit hotel mooie tochtjes kunnen maken. De kamers zijn aan de kleine kant en missen een balkon. De kamer is wel erg schoon en nieuw met een mooie badkamer. De omgeving is mooi landelijk.

• 8H. Vissinga19-04-2008

Een mooi hotel in een rustige landelijke omgeving (even afgezien van vliegtuiglawaai, omdat het in de nabije omgeving ligt van het (militaire) vliegveld). De kamers zijn mooi en compleet, wel wat gehorig. Het ontbijt had iets uitgebreider gekund, vooral als het gaat om broodkeuze.

• 9michel van eijk18-02-2008

mooi hotel echt sicililaaans gelegen in de heuvels van sicilie

heerlijk gegeten met onbijt verse jus om 7.00

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar