Hotel President

ItaliëSiciliëMarsala

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel President voor je op een rij gezet:

4.8MatigScore uit 5 reviews

4.8MatigScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over President

• 4Jiska11-08-2019

Nooit weer

Verlaten hotel. Van de 148 kamers waren er 10 bezet. Zwembad voor jezelf aangezien gasten liever op route zijn dan in deze troosteloosheid te zitten. Er zit een bar bij alleen geen personeel om te bedienen. Ook in de avond is het verlaten en zeer ongezellig. Het personeel is zeer onaardig. Ze zeggen niks en kijjen je niet eens aan. Ze dragen alleen de sleutel over. Locatie ook niet handig, om te eten of om een terrasje te pakken moet je met de auto op pad. Koelkast koelt niet en de airco valt uit.

• 1Anita10-06-2015

Waardeloos, troosteloos en hopeloos

Hotel ligt in troosteloze buurt, lijkt op hotel uit film de shining. Bijzonder onvriendelijk personeel. Ontbijt karig en wordt niet bijgevuld. Eetzaal: gordijnen dicht en ruikt bijzonder muf. De kamers zijn ruim maar onverzorgd: loshangende stukken behang en losgeraakte gordijnen. Geen aanrader!!! Klein verlaten zwembadje naast area waar bouwwerkzaamheden plaatsvinden momenteel.

• 7A. Berkhout08-02-2010

troosteloze inrichting

Geen gasten gezien, misschien een evacuatie oefening ? Maar ja, het was einde maart..... Zeer royale kamer en badkamer !

• 6Conny21-07-2008

beetje duf zakenhotel!

Wij waren hier in juni.Het zwembad was nog te koud maar is wel mooi. Ligging is midden in centrum. We ontdekten dat je er wel lekker kunt eten! Zelfs een lekker pizza uit de houtoven! Kamers erg duf!

• 6A. Berkhout03-04-2008

Dit hotel was een onderdeel van onze Sicilie tour, geboekt via internet bij een touroperator in Taormina. Groot hotel, weinig daadwerkelijke uitstraling. Nauwelijks gasten aanwezig, slecht functionerende receptie. Onze kamer was echter grandioos groot met balkon en een prachtig uitzicht. Bedden zijn goed en de kamer/badkamer schoon. Diner was sober met een onverschillige bediening. Totale indruk een beetje vergane glorie. Parkeren op eigen terrein voor de deur. Diverse barretjes in de directe troosteloze omgeving maar aan de rand van de stad gelegen. Goed hotel om alleen te slapen, verder niks. Of zou het aan de maand maart gelegen hebben.

Hotel President info

• WasseretteBeschikbaar

Room facilities

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij