Hotel Eracle

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag28°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Eracle voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Eracle in het Nederlands

Met jonge kinderen

Hotel gelegen tussen tempel en strand. Echt veel te kleine kamer voor 4 personen. Past net (geen plaats meer voor koffer, laat staan koffers). Wel schoon en netjes. Nachtkastjes in badkamer geplaatst. Restaurant (zonder vooraf aangekondigd) gesloten. Ontbijt redelijk (met vliegen op vlees). Dit hotel kent gevaarlijke doorgangen voor kleine kinderen (bij trap groot gat in het midden; gecamoufleerd door plant, open reling bij entree-trap etc.).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eracle in Marinella di Selinunte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eracle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.